El projecte SWORD d’Erasmus + s’ha reactivat

La setmana del 20 al 24 de setembre 4 professors de l’institut Ramon de la Torre van viatjar a Braila ( Rumania) on van compartir l’experiè ncia juntament amb col·legues de Turquia, Itàlia, Bèlgica i Portugal.

Durant la setmana van poder aprendre, observar i també construir textos amb el mètode ROLL de lectura que apliquen a les classes de Rumania.

El proper viatge, al novembre, serà a Liceo Scientifico Galileo de Potenza PZ (Itàlia) on només viatjaran docents per a realitzar tallers sobre com treballar la gestió de les emocions.

Però amb el nou any començaran les mobilitats dels alumnes a l’Agrupamento de Escolas de São João da Talha de  Portugal , GO! atheneum Centrum Oostende High School  de Bèlgica i Halit Özpirinç Anatolian High School de Turquia. On els alumnes (de 4t d’ESO) compartiran estones, tallers, experiències i s’hauran de comunicar amb la llengua anglesa.