CRÒNICA DEL TERCER DIA D’INTERCANVI

Aquest dijous els nostres alumnes han viscut l’altra cara del temps a Alemanya, si ahir van gaudir d’un temps primaveral, avui ha tornat l’hivern més fred i ha calgut abrigar-se de valent.

Pel matí hem viatjat en tren a Friedrichshafen, una ciutat coneguda entre altres coses, per ser el lloc on es fabricaven els dirigibles creats pel comte de Zeppelin i des d’on volaven a destinacions com Rio de Janeiro o Nova York. Així doncs, hem visitat el museu de Zeppelin i ens hem endinsat en la història dels dirigibles.

Per acabar d’arrodonir el dia hem fet una altre viatge en el passat, entrant en el museu de l’escola, Das Schulmuseum, on hem experimentat com era una classe, passant per diverses èpoques, partint de l’edat mitjana fins els nostres dies.