Conferències de Llatí i Grec a la URV

El passat 24 de gener, els alumnes de llatí i grec de 2n de batxllerat van visitar les aules de la URV per gaudir de les conferències que ofereix la secció catalana de la SEEC (Societat Espanyola d’Estudis Clàssics).
Aquest any les ponències han estat ‘Faeton, un mite immortal’ impartida pel professor d’Arqueologia de la UV, Víctor Sabaté Vidal  i ‘Odisseu i les dones’  impartida pel professor de filologia grega de la UB, Sergi Grau Guijarro.
Els alumnes has sortit molt satisfets i han valorat que els podrà fer servei per la selectivitat.
Sense cap dubte ha sigut una experiència entretinguda i didàctica. Ambdues xarrades han sigut molt dinàmiques i ens han ensenyat multitud de coses que es seran útils de cara a les PAU.