ACTIVITAT EXTRAESCOLAR: ESCOLA DE VELA

Benvolgudes famílies,

Des del  Club Marítim de Torredembarra (organitzador) se’ns planteja l’activitat extraescolar de l’ESCOLA DE VELA per l’alumnat d’ESO.
L’activitat es realitzarà en 6 sessions, els dissabtes. L’horari serà de 10 a13 hores. Dates: 27 d’abril, 4, 11, 18, 25 de maig i 8 de juny.
Els participants coneixeran i practicaran les diferents modalitats d’embarcació: Làser Pico, Windsurf, Paddle Surf (SUP) o Kayak.
El monitoratge es troba a càrrec del Club Marítim i la ratio de participants és d’ 1 monitor cada 10 alumnes.
El valor real de l’activitat és de 80€. El nostre institut disposa d’una subvenció del Pla Català de l’Esport, PCE. Això permet que l’alumnat només hagi d’abonar 40€.
El preu de l’activitat cobreix:
– Classes de Vela amb instructor
– Assegurança Nàutica, tramitada a través de la Federació Catalanade Vela.
– Material: embarcacions, armilles salvavides, neoprens i la resta de material necessari per a una navegació segura.
– Embarcació a motor, pneumàtica per als monitors.
En cas de no poder realitzar l’activitat per mal temps, el Club Marítim proporcionarà, en la mesura del possible, una nova data per recuperar l’activitat.
Les places són limitades: 20. Aquestes seran cobertes per rigorós ordre de pagament.
Els alumnes interessats han de sol·licitar el full de pagament al professor d’Educació Física.
Altres informacions que s’han de tenir en compte:
– Els desplaçament fins a les instal·lacions va a càrrec de les famílies.
– L’institut es reserva el dret de la participació dels alumnes en funció del seu comportament escolar i resultats acadèmics.
ÚLTIM DIA DE PAGAMENT: 25 DE MARÇ DE 2019
Departament d’Educació Física