CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

El dimecres dia 21 de maig l’Institut va participar a la final tarragonina del concurs de Lectura en veu alta. Es va celebrar al Casal Cívic de Sant Pere i Sant Pau i la Carla Bauman, la Iolanda Virgili i la Melania Doncel, de 4t d’ESO, van ser-hi!
Ja fa uns dies van passar la semifinal  i sabíem que aquest cop seria molt més difícil.
Abans de començar vam ultimar els preparatius amb certa tranquil·litat.

L’acte va ser ben llarg, però interessant. Hi havia emoció. Nosaltres formàvem part de la categoria,  la Tropa de Corsaris, juntament amb els alumnes de 3r i 4t d’ESO de la resta d’instituts . Estàvem un pèl nervioses esperant el nostre torn… però ja ens tocava!

Finalment, va arribar el moment! Per endavant, tot un repte. L’entonació, el volum, la fluïdesa… tot comptava! Vam quedar contentes, ens va sortir bé, molt bé.

Esperant el veredicte del jurant, vam patir i les professores també.

Ho veiem difícil, molt difícil, el nivell era bo, hi havia altres instituts que també ho havien fet molt i molt bé, però és clar que… les nostres participants ho havien fet molt millor!
La Carla, la Iolanda i la Melania VAN QUEDAR PRIMERES DE TARRAGONA!
I ARA… LA FINAL CATALANA ENS ESPERA AL TEATRE NACIONAL de Barcelona.
Ens va fer  molta il·lusió, però ara mateix tenim el cor encongit amb una petita decepció. Hi podrem anar? Justament ens coincideix amb el viatge fi de curs. Ja és mala sort! Tot i així l’experiència ha estat única i podem estar ben contents.
Les tres llegiu molt i molt bé i és un gust escoltar-vos!

MOLTES FELICITATS!