CONCURS COCA-COLA

Andrea Viedma
Houda El-Helafi
     Un altre premi!!!.  Tot l’alumnat de 2n d’ESO va participar en el “53 Concurso Coca-Cola de Jóvenes Talentos, Premio Relato Corto” en llengua castellana i les alumnes Andrea Viedma (2n A) i Houda El-Helafi (2n D) han obtingut un dels premis del concurs.

El dissabte 8 de juny a les 11.00 es farà el lliurament de premis a Port Aventura, al Gran Teartre de la Xina. Després de l’acte els assistents podran gaudir d’un dels espectacles de la nova temporada i de tots els espectacles i atraccions del parc.

Els alumnes guanyadors i els professors organitzadors estan convidats a aquest acte, juntament amb tres familiars més.

Felicitats a les alumnes guanyadores i a les seves professores Montse Pozo i Cristina Fernández.