2n CONCURS INTERESCOLAR DE DIBUIX TINTINAIRE

ELS NOSTRES DOS ALUMNES DE 3r D’ESO, GUANYADORS DEL 2n I 3r PREMI DEL 2n CONCURS INTERESCOLAR DE DIBUIX TINTINAIRE
Els alumnes de 3r d’ESO A i B Carla Torres García i Aleix Tiscar López han obtingut el 2n i 3r premi del “2n Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire” de Catalunya.

La cerimònia de lliurament de premis es va celebrar el passat dissabte 24 de maig a l’Auditori de Caixafòrum, a Barcelona, i ha comptat amb la presència de les autoritats i organismes organitzadors.

Acompanyats dels seus familiars i de les professores Cristina Fernández, Àngela Martí, Teresa Casals i Rosa Soria, Carla Torres i Aleix Tiscar han recollit amb orgull i emoció, entre els aplaudiments de l’auditori, els seus merescuts premis.

Enhorabona per la labor feta i pels seus excel·lents treballs!