XXXIII Mostra de Teatre del Tarragonès

El dia 22 de maig, les classes de 4t B i 4t D vam assistir a la mostra de teatre del Tarragonès amb altres instituts de Tarragona. Les obres es van representar al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona (antiga Universitat Laboral).
Els centres que vam participar a la mostra aquell dia van ser:
  • – L’Institut Pons d’Icart (Tarragona).
  • – L’Institut Camp Clar (Tarragona).
  • – L’Institut Ramon Barbat i Miracle (Vila-seca).
  • – L’Institut Ramon De La Torre (Torredembarra).

En arribar, l’autocar ens va deixar a la porta del teatre, on ja havien arribat alumnes d’altres instituts.

El primer institut en actuar va ser el de Pons d’Icart. L’obra, “Un viatge peculiar”, tractava d’un grup d’alumnes que preparava el seu viatge de final de curs però les coses no sortien com havien previst.

La segona obra, “Un dia a l’escola”, també era de l’Institut Pons d’Icart. Però, aquest cop l’argument tractava d’uns joves que es pensen que tenir millors mòbils i millors marques és el que cal per aconseguir la felicitat.

Els tercers, vam ser nosaltres. La nostra obra, “Tocar de peus a La Terra”, tractava d’una família d’extraterrestres que viatja a La Terra i valoren la situació en què es troba el nostre planeta.

Després d’actuar nosaltres, vam fer un descans de mitja hora per esmorzar. En tornar del descans, l’obra “Mag-nífic!”, de l’Institut Campclar va tractar sobre un grup de joves que comencen a treballar en una nova feina on es dediquen a vendre presents a un preu molt econòmic. Alguns regals duien un present bo i d’altres no tant…

L’últim institut en actuar va ser l’Institut Ramon Barbat i Miracle. El protagonista de l’obra “El malalt imaginari” era un vell hipocondríac que està obsessionat amb la seva salut. La seva dona només l’estima per la seva fortuna i desitja la seva mort per a heretar.
En acabar les representacions, vam tornar amb autocar a l’institut amb noves experiències i nous amics.

Va ser una experiència molt divertida!
Genís Martín Garcia