VÍDEO-FÒRUM SAVE THE CHILDREN

Dimarts dia 23 de desembre el centre canviarà les seves activitats lectives habituals per activitats relacionades amb temes tant importants com la solidaritat i els drets dels infants

En la sessió del Vídeo-Foum, tot l’alumnat del centre visionarà dos vídeos ben diferents.

El primer d’ells s’anomena Rap de la convencion sobre los derechos de la infancia i el van enregistar alumnes de l’Institut Príncep de Viana de Barcelona amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

Aquest rap, amb una lletra i melodia fàcil de recordar, ens ajuda a saber més sobre els drets dels infants, especialment els Artícles 1, 2 i 3 que trobareu en aquest enllaços.

El segon  vídeo està relacionat amb les tasques que realitza l’organització Save the Children un any després que el tifó Haiyan impactés en la vida de 6 millons de nens a Filipines.