VELA’18

Hola!! Sóc la Míriam Morales de 4rt D, una  de molts nois i  noies que el dissabte passat va començar a fer Vela, al Club Marítim de Torredembarra. Sempre m’han agradat els esports d’aigua, i encara que va ser el primer dia, he de dir que m’ha agradat moltíssim! Ens vam ficar els neoprens i entre tots vam portar el material cap la sorra. Encara que la majoria d’alumnes van repetir vela altres anys, hi havien d’altres que eren nous (com jo) i ens van explicar com funcionaven els materials sense cap problema, i, tot seguit, vam entrar a l’aigua. Jo primer vaig escollir anar en Canoa amb la meva amiga Paula Andreu, vam caure un munt de vegades, i l’aigua estava súper freda, però vam riure com mai!! Desprès vam agafar la taula de Padelsurf però a conseqüència del fred, vam sortir una mica més aviat del que s’havia previst. A l’acabar vam recollir tots els materials i ens vam reunir amb els nostres monitors, que son súper graciosos y els agraïm la seva paciència. Encara ens falten fer mes classes, però tornaria a repetir-ho mil vegades més!!