PQPI – Tallers saludables

El dia 7 de novembre els alumnes de PQPI de l’Institut Ramon de la Torre van realitzar el primer Taller de Cocktails sense alcohol” que s’inclou dins el projecte de la Setmana de Salut als instituts de Torredembarra.
           Aquest taller destinat a conscienciar els joves de que pot ser divertit i alhora saludable realitzar les seves pròpies begudes sense alcohol, experimentant nous sabors, olors i aromes, els quals no estan acostumats a utilitzar. La presentació dels cocktails també va ser un aspecte que van treballar.
          Aquesta nova activitat dins les jornades es va realitzar en dos grups de 15 joves cada un i va ser molt ben acollida per alumnes i professors/es.
          Durant el mes de gener, la Regidoria de Joventut de Torredembarra continuarà oferint aquestes  jornades de salut amb diferents activitats i temes a tractar com per exemple: accidents de trànsit, consum de drogues, malalties de transmissió sexual, etc. Tot això amb la col·laboració de la Regidora de Sanitat i dels instituts de Torerdembarra.