ORIENTACIÓ A 3r D’ESO

Crec que ha estat molt interessant que l’alumnat de 3 ESO A ha pogut sentir les experiències  laborals de les diferents persones que han vingut a classe.
Els ha donat una perspectiva del què és el món laboral i sentir parlar del dia a dia i de les anècdotes els posa en la necessitat de  pensar què volen fer a la vida. Van sentir com la persona que treballa en telecomunicacions els explicava de què va la seva feina però també què valora quan contracta a algú, com un home emprenedor que ha començat diferents negocis els parlava dels avantatges  de forma una cooperativa, com una treballadora social parlava amb emoció de la seva relació amb la gent gran de la residència on treballa.
La meva opinió és que ha estat una activitat molt enriquidora per a l’alumnat.
Rita Gavarró
Tutora de 3r ESO A

Les dues xerrades, en general molt bé. La primera un poc més pesada, ja que el conferenciant no era l’esperat, va parlar de ser autònom i del cooperativisme. La segona molt més interessant (Enginyer Industrial). Va parlar dels estudis i de les feines que havia fet fins arribar a treballar a la Central Nuclear de Vandellòs.

Juan Ramon Tortajada
Tutor de 3r ESO B

El dia 26 de gener vam tenir el plaer de rebre la visita de dos professionals, els quals van fer una jornada d’orientació als nostres alumnes de tercer de l’ESO C. Un d’ells era enginyer industrial i l’altre, cap en una empresa de telecomunicacions. Van ser molt interessants les explicacions sobre la seva formació i la seva experiència laboral, però a més ens van donar lliçons molt útils per a la vida. Tant per als alumnes com per als professors va ser una experiència molt enriquidora.

Moltes gràcies!
Àngels Montía