KILÒMETRES DE SOLIDARITAT “SAVE THE CHILDREN”

Un any més l’Institut Ramon de la Torre de Torredembarra ha participat en la cursa  “Kilòmetres de solidaritat” de Save the Children i… ja en van quatre! Aquesta cursa és molt més que una activitat esportiva, ja que permet treballar la defensa i promoció dels drets  de la infància.

Cada volta realitzada compta per arribar a la meta: aconseguir que tots les nenes i nens del món tinguin assegurat el compliment dels seus drets. Es tracta de sensibilitzar i de recaptar fons per poder defensar aquells en situació de vulnerabilitat.

En aquesta edició de la cursa a l’Institut Ramon de la Torre s’han superat tots els records anteriors, tan de participació com de recaptació:

·         La participació ha estat tot un èxit arribant als 306 participants entre alumnes i professors.

·         En la part econòmica hem superat totes les xifres anteriors arribant als 2.375 euros.
Tota aquesta recaptació anirà integra a la organització “Save the Children” per millorar l’educació, salut, nutrició…. dels nens més necessitats. Aquí us deixem l’enllaç per si voleu més informació de l’activitat: https://www.savethechildren.es/kilometros-de-solidaridad.

Estem molt orgullosos de la participació i la solidaritat mostrada pels nostres alumnes i esperem que l’any vinent la cursa torni a ser tot un èxit.