GRAN RECAPTE

ELS ALUMNES DE RELIGIÓ, DE L’INSTITUT RAMON DE LA TORRE, VOLUNTARIS DEL GRAN RECAPTE.
Des de l’àrea de Religió es treballa per donar eines per al desenvolupament dels nostres alumnes. Per segon any consecutiu, participem en el Gran Recapte que organitza el Banc d’Aliments. Activitat coordinada a la nostra vila per Caritas Parroquial de Torredembarra.
Aquesta activitat s’inclou dins el projecte Aprenentatge per Servei que té el nostre centre anomenat Explica’t. Amb aquest projecte pretenem desenvolupar l’expressió oral dels nostres alumnes a l’hora que oferim un servei a la comunitat.
Els nostres alumnes col·laboren en la recollida el proper divendres, 27 denovembre. En dos establiments: Maxi Dia i Carrefour, en horari de matí.
¿Què és el Gran Recapte d’Aliments?
 És una campanya de recollida d’aliments bàsics. Amb l’objectiu que arribin a les persones més necessitades del nostre entorn més proper. Alhora que serveix per donar a conèixer la situació crítica en que viuen moltes famílies. A Catalunya tenim un 20% de la població que viu en situació de pobresa.
Al Gran Recapte de 2014 es va recollir 4.686.000 Kg en més de 2.000 punts de recollida. Va comptar amb l’ajuda de 22.000 voluntaris.

I per al 2015…. nosaltres volem formar part del 25.000 voluntaris que s’esperen.