DESÈ ANIVERSARI GRUP AMALGAMA

Aquest curs el Grup instrumental i coral AMALGAMA del nostre centre està celebrant el desè aniversari.
Us convidem al concert que  oferirà per a les famílies i comunitat educativa del centre, que tindrà lloc el proper divendres 16 de maig, a les 18 hores a l’Institut Ramon de la Torre. Tocarem i cantarem algunes de les cançons que han sonat al grup durant aquests deu anys.
La relació de concerts que s’ha organitzat per a aquest curs és la següent:
  • Dimecres, 23 d’abril: concert de Sant Jordi per a l’alumnat del centre (en horari lectiu).
  • Divendres, 16 de maig: concert per a les famílies i tota la comunitat educativa (a les 18 h, a l’institut).
  • Divendres 23 de maig: concert a la Llar d’avis Pere Badia, a Torredembarra (en horari lectiu).
  • Divendres, 30 de maig: concert de comiat a l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius (a les 19.30 h, a l’institut).
Com a actes extraordinaris vam fer una trobada-concert amb l’Institut Puig i Ferreter de la Selva del Camp el passat mes de març. També hem convidat als antics membres del grup al concert que farem el proper dia 16 de maig.Si teniu contacte amb algun d’aquests alumnes no dubteu a convidar-los perquè puguin venir.

Us esperem a tots!!!