COMIAT ALUMNES DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

Classe de 2on de CFGM de Gestió Administrativa. Promoció 2014.
La reacció que va provocar entre l’alumnat la preparació de l’acte de comiat de cicle va ser d’incertesa.
Com s’havia d’encarar aquest tipus d’esdeveniment protocol·lari és quelcom al què no hi estem gaire avesats.
A la classe es va obrir el debat sobre què preparar, què dir, què comprar, com ens havíem de vestir, a qui fer reconeixements o qui parlaria davant el públic assistent.
La veritat és que en un principi ens feia mandra i teníem por de no estar a l’alçada però tots percebíem que l’acte tindria una significació especial.
Quan va arribar el dia cada classe va encarar el comiat de manera més o menys lluïda però t’adones que això és secundari ja que el què importa de veritat és ser-hi.
Ser-hi volia dir que amb valors com la dedicació, el treball i l’esforç, la constància i l’afany de superació, havíem aconseguit el nostre objectiu, havíem assolit la nostra fita i això ,  el reconeixement a aquest fet era la raó de ser de l’acte.
No se què tenen aquest tipus d’actes però us puc assegurar que estàvem tots embargats per l’emoció, fins i tot els més reticents ja que, és just en aquell moment que vam prendre consciència que finalitzava una altra  etapa de la nostra vida.
Tot seguit un sopar de germanor entre alumnes i professorat va ser la cloenda que ens va permetre, en un to més distès, compartir vivències i moments que s’han produït al llarg d’aquest dos anys.
UN RECONEIXEMENT I AGRAIMENT MOLT SINCER A TOTS ELS PROFESSORS QUE ENS HAN ACOMPANYAT EN AQUESTS DOS ANYS.

PER SEMPRE FORMAREU PART DEL NOSTRE CAMÍ VITAL.

Fa uns dies vam celebrar l’acte de comiat dels alumnes que finalitzen els seus corresponents estudis aquest curs. L’acte en el qual cada representant de cada classe ha recitat un discurs, ha estat un acte ideal per a poder començar a notar la relaxació d’haver acabat els estudis, a través del discurs dirigit a l’equip docent en el que fem notar els nostres agraïments i també les nostres “queixes” directes a professors, sense restriccions i respectuosament. Ha estat un acte bonic, en el qual hem rigut i alhora ens hem arribat a entristir ja que abandonem un cicle i toca nova etapa al curs següent. És un acte que s’ha de seguir celebrant ja que encara a pares, professors i alumnes sense cap diferència, en aquell moment mentre recitem el nostre discurs, tots som amics i per davant de tot persones.
Gràcies.
Representant del segon curs de CFGM d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques.

Classe de 2on de CFGS d’Administració i Finances. Promoció 2014.

Una vegada més, un curs finalitza la seva etapa estudiantil a l’Institut Ramon de la Torre, en aquest cas els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances de la promoció 2012-2013.
Han estat dos anys molt enriquidors per a tots nosaltres, plens d’experiències que ens han ajudat a formar-nos tant en l’aspecte professional com en l’aspecte personal.  Voldríem fer un reconeixement a la tasca que han dut a terme durant aquests dos cursos a tots els professors que hem tingut, i que han aconseguit que els nostres objectius es puguin veure complerts.
A més d’haver reunit els coneixements necessaris, bé per a la integració al món laboral o bé per a continuar amb la realització d’estudis superiors, hem aconseguit ésser un grup cohesionat que ha sigut la base per a la formació de forts lligams i amistats. Aquesta és també una experiència que ha contribuït a que la estança al centre hagi estat d’allò més agradable.
Per últim, tots els alumnes que aquest any donem per finalitzada aquesta etapa volem animar a futurs estudiants a la realització d’aquest Cicle Formatiu, ja que pensem que els coneixements que hem adquirit ens resultaran de gran utilitat, i el tracte que hem rebut ha estat immillorable.