CAPUTXETA VERMELLA A LES ESCOLES BRESSOL

El passat  mes de maig, un equip integrat per alumnes i professors de 2n D vam portar a bon terme l’activitat final d’un projecte d’Aprenentatge i Servei en què  alumnes de 2n d’ESO expliquen contes tradicionals a les escoles bressol de la població.

Després del procés de creació i d’assaig a l’aula, els nostres alumnes van oferir als infants la representació de “La Caperucita Roja”.

Al llarg de tres matins intensos  vam poder viure una experiència d’intercanvi vital i cultural molt enriquidora.

Grans i petits vam observar-nos, vam aprendre junts i vam compartir un munt de bones sensacions.

L’estrena de la nostra particular “Caputxeta” va tenir lloc a l’escola bressol “Els gegants de la Torre“; les següents representacions van ser a les escoles “El Cirerer” i “La casa de les fades”.

No cal afegir gaire més a les paraules dels alumnes. Aquestes són algunes de les seves impressions:

“Lo mejor fue hacer reír a los niños”. “Lo mejor era cuando les ponía la máscara a los niños y se ponían contentos”.
     Les escoles ens han fet confiança i ens han obert les  portes; nosaltres, els ho volem agraïr. Hem estat encantats de treballar amb vosaltres. L’experìència no podia haver estat més gratificant.

La professora de castellà, Montse Pozo, responsable del projecte, vol agraïr també la col·laboració de tots els professors que, d’una manera o d’una altra, l’han fet possible. I felicita els alumnes per la seva implicació.