3r ESO – REANIMACIÓ CÀRDIO-PULMONAR

MÉS FOTOS
Dos alumnes del Grau d’Infermeria han ensenyat als alumnes de 3r d’ESO a fer Reanimació càrdio-pulmonar. Aquesta tècnica és molt important, ja que qualsevol de nosaltres ens podem trobar, un dia o altre, en una situació en la que se’ns requereixi per practicar-la i cal tenir unes nocions bàsiques.

Alumnes i professors hem trobat molt interessant la part teòrica, però la part pràctica ha estat impressionant. Els ponents han portat ninos de reanimació i tots hem pogut fer diverses pràctiques.

MÉS FOTOS
En els dos dies que ha durat el taller, el canvi de coneixements ha estat abismal! Si en la primera sessió no teniem massa clar quin era el procediment a seguir en cas d’urgència i actuació en una situació de primers auxilis, en la segona vam donar uns resultats excel·lents! La taca d’oli s’està expandint. Els dos estudiants d’infermeria han apostat per traspassar els seus coneixements als alumnes de 3r d’ESO del nostre institut i ara més persones tenen recursos bàsics per actuar en una situació d’emergència en la que es requereixi una reanimació càrdio-pulmonar.