Microrelats a Ona la Torre

El passat 10 de maig, la Raquel Martínez, d’Ona la Torre, va rebre dos membres de la Comissió Lingüística del centre i al grup d’alumnes galardonats al certament literari de microrelats, que aquest any tenia com a leitmotive l’obra “Mar i Cel” d’Àngel Guimerà.

Gràcies per l’acollida d’aquesta iniciativa de mostrar a través de la ràdio els relats guanyadors, que permet que els treballs dels alumnes traspassin les fronteres de l’aula i arribin als nostres veïns.

L’Estel Paños i la Marina Rovira ens han deixat les seves impressions: “Ha estat una experiència molt bona, tots els microrelats ens han semblat molt bonics, han estat molt amables amb nosaltres i els hi agraïm la seva dedicació i l’oportunitat de deixar-nos compartir-los, moltes gràcies.”