L’Institut de Gurb, guanyador del premi Baldiri Reixac

L’Institut de Gurb ha resultat guanyador d’un dels prestigiosos Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla, que reconeixen i impulsen els projectes que, mitjançant la cultura i els llenguatges artístics, transformen l’educació. Concretament, l’Institut de Gurb és guanyador del Premi Baldiri Escola, que premia els centres amb voluntat transformadora, compromesos amb els reptes socials i culturals, que treballen i eduquen amb la cultura i les arts com a eines de canvi i volen donar ales a un projecte lingüístic innovador.

Centres guardonats del Premi Baldiri Escola

Els Premis Baldiri Reixac, en la seva 42a edició, han comptat amb la participació de 325 propostes d’alumnes, escoles i actors culturals. En la categoria Escola, el jurat ha valorat:

• Organització i gestió educativa: centres integradors i inclusius amb implicació i presència dels diferents actors en el dia a dia del centre.
  • Metodologies inspiradores i actives d’aprenentatge que posin l’alumnat al centre de l’acció educativa.
  • Cocreació, cooperació i implicació amb la comunitat educativa i l’entorn, així com amb l’establiment d’aliances amb altres institucions.
  • Presència de la cultura, les arts i la llengua catalana.

El premi que l’Institut de Gurb ha obtingut consisteix en una dotació econòmica de 3.000 € i la participació gratuïta per a dos docents del centre en la Formació de pedagogies artístiques 2020.

L’acte de lliurament dels premis Baldiri, que serà virtual i en rigorós diferit i comptarà amb la presentació de Roger de Gràcia, es durà a terme el proper diumenge dia 7 de juny, a les 12 del migdia, des del Teatre Lliure. Podeu seguir l’acte a través del canal de Youtube de la Fundació Carulla.

L’Institut de Gurb felicita els altres centres guardonats i agraeix moltíssim aquest reconeixement a la Fundació Carulla. Estem molt contents i ens sentim molt orgullosos de ser Escola Baldiri, i de formar part d’aquest grup d’escoles apassionades, innovadores i compromeses amb l’art i la cultura del nostre país. Continuarem treballant en aquesta línia!

MOLTES GRÀCIES!!!