Ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha publicat la convocatòria d’ajuts individualitzats per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2023-24.

El termini per presentar la sol·licitud és el 20 de setembre de 2023, inclòs.

Us adjuntem un arxiu amb la novetat d’aquesta convocatòria i un altre on s’indiquen els requisits a complir per l’alumnat.

Requisits

Novetats

L’alumnat que acrediti la necessitat específica de suport educatiu percebrà, encara que que superi els llindars econòmics, el subsidi de quantia fixa per a despeses addicionals de caràcter general. L’import d’aquest ajut serà de 400 €.

Trobareu tota la informació a: https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/ajuts-nee