XERRADA CATÀSTROFES CÒSMIQUES OPTATIVES FÍSICA I QUÍMICA I BIOLOGIA 4T ESO

El dia 1 de desembre l’alumnat de les optatives de Física&Química i Biologia de 4ESO van assistir a la xerrada Catàstrofes còsmiques, l’exemple de l’extinció dels dinosaures impartida per Marc Boada Ferrer, famós divulgador de la ciència, dissenyador d’exposicions científiques, coautor de llibres de text, presentador i assessor del programa QuèQuiCom de TV33. L’alumnat i els docents presents van gaudir d’un viatge científic des dels aminoàcids fins als confins de l’Univers, passant per l’extinció dels dinosaures i altres espècies, mitjançant la col·lecció privada de fòssils, roques i minerals de Marc Boada. La seva passió ens va portar a descobrir que els coneixements científics ens obren moltes portes per entendre el passat, preveure el futur i construir tecnologia per millorar la vida diària.