Instruccions d’ús de la biblioteca 2023/24

FUNCIONAMENT DE LA BIBLIOTECA

1. Els usuaris

• Pot utilitzar la biblioteca de l’Institut Torrent dels Alous tot l’alumnat del centre, tot el professorat, el personal no docent i qualsevol persona relacionada per algun motiu amb el centre.

2. Servei de préstec

• El servei de préstec es porta a terme durant els patis. Els alumnes de cada curs poden accedir a la biblioteca per agafar un llibre en préstec exclusivament durant l’hora del seu pati: 1r i 3r ESO i 1r de Batxillerat de 10:45 a 11:15h, i 2n i 4t ESO d’11:15 a 11:45h.
  • El llibres es poden tenir 15 dies en préstec i, si cal, es pot demanar pròrroga (només cal anar a la biblioteca i dir-ho al professor de guàrdia de biblioteca).
  • Queden excloses de préstec les enciclopèdies, els diccionaris i els atles.
  • Si es perd un document o bé es malmet, s’haurà de restituir.
  • L’incompliment de les normes de servei i de préstec comporta l’exclusió d’aquest servei.

3. Normes d’ús

• S’ha de romandre en silenci. Sols es permet parlar de manera molt fluixa.
  • No es pot menjar ni beure.
  • El material utilitzat s’ha de deixar al lloc corresponent.
  • Les taules i les cadires han de quedar al lloc on estaven abans d’entrar.
  • Una vegada acaba la feina es pot sortir de la biblioteca.
  • La capacitat de l’aula serà de 20 alumnes.
  • Passats cinc minuts ja no s’hi pot entrar.
  • Dos minuts abans que soni la música, s’haurà de recollir i revisar que tot estigui net i al seu lloc.