VISITA A SINCROTRÓ ALBA DE CERDANYOLA DEL VALLÈS

El dimarts 14 de maig, l’alumnat de 1r de batxillerat que cursen l’assignatura de Física han tingut la gran oportunitat de visitar el Sincrotró Alba de Cerdanyola del Vallès, una institució d’alt prestigi internacional i científic, i única en el nostre país. Estem molt agraïts d’haver pogut fer aquesta visita, ja que poques escoles i instituts tenen aquesta oportunitat cada any. Hem gaudit d’un taller teòric i pràctic molt interessant, que ens ha permès aprendre o recordar conceptes relacionats amb les partícules, la llum i les seves aplicacions que afecten moltíssims àmbits de la societat, des de nous materials i fàrmacs fins a obres artístiques. Esperem que amb aquesta llum de Sincrotró l’alumnat hagi pogut ¨entreveure¨ possibles oportunitats professionals de futur i meravellar-se amb la ciència i la tecnologia!