ALUMNES DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS PARTICIPEN A LA I OLIMPÍADA DE DIBUIX TÈCNIC

🏅 📐Hem participat a la I Olimpíada de Dibuix Tècnic de Catalunya!!

Els nostres alumnes de 2n de batxillerat han tingut l’oportunitat de viure la primera edició d’aquesta emocionant competició de Dibuix Tècnic. El Marc i la Gemma han mostrat la seva destresa enfrontant-se a proves teòriques i pràctiques que han suposat un veritable repte.

A més a més, estem emocionats de compartir que en Marc ha aparegut al telenotícies de TV3! No deixeu de veure el vídeo que hem compartit clicant aquí!

Com la vostra profe de dibuix, estic immensament orgullosa de la vostra valentia, motivació i treball. Enhorabona a tots i felicitats a la guanyadora!

#OlimpíadaDibuixTècnic #Batxillerat #TV3

Autora: Natàlia Coleto, professora de Dibuix Tècnic de Batxillerat