VISITA DELS ALUMNES D’ECONOMIA DE 1R DE BAT A FRIT RAVICH SL

El dijous 9 de maig, els i les alumnes d’economia, de primer de batxillerat, de l’Institut Torrent dels Alous , hem visitat les instal·lacions de Frit Ravich, SL . Empresa d’alimentació amb seu a Maçanet de la Selva fundada el 1963 per Josep Maria Viader.

L’empresa ens ha ofert l’oportunitat de veure com funcionen els diferents departaments . Hem visitat les instal·lacions logístiques, on l’alumnat ha vist com entren, com surten i com es gestionen tant les matèries primeres com el producte acabat de forma eficient. Un cop hem arribat a les línies de producció, ens han mostrat com seleccionen les matèries primeres per obtenir un producte de màxima qualitat. Així hem comprès com aquesta cerca continua de la qualitat és el que els distingeix de la competència i els permet ser els líders del mercat en molts dels seus productes.

Finalment, donem les gràcies tant a la direcció de l’empresa, com els diferents professionals dels departaments, per l’atenció rebuda, per resoldre totes les qüestions plantejades per l’alumnat amb molta amabilitat i pel tast de productes que ens han permès fer.