Llistat de beques escolars MENJADOR concedides

Llistat beques MENJADOR concedides o amb incidències

Si teniu algun dubte, podeu posar-vos en contacte al número TF: 93 588 70 00. Ext. 4114. O bé al mail: ipj@ajrubi.cat posant a l’assumpte: BEQUES.

Comunicat de l’Ajuntament dia 14/9/2020:

Des de l’Ajuntament hem vist que moltes families del nostre Municipi han patit canvis a la seva economia (Eres, Ertes, Atur, …)

Pensem que els infants no han de ser vulnerables a totes aquestes incidències i hem decidit COMPACTAR els ajuts a qui ho demani.

Han de presentar la sol·licitud a Serveis Socials, a ipj@ajrubi.cat o a l’escola (ens la farà arribar via mail). Clica aquí per tenir el MODEL DE SOL·LICITUD.

Recordeu, al ser la compactació del 70%, els alumnes es podran quedar a dinar una setmana 3 dies i la següent 4 dies. Sempre al llarg de tot el curs, amb un total de 123 dies. Un cop compactat NO es pot descompactar.

Agrairia comunicació d’aquest nou canvi a les famílies.

Salutacions

Inma Pérez