AFA

L’AFA és l’òrgan de participació de les famílies a l’institut. Com a associació de famílies, l’AFA Pau Claris és una entitat sense ànim de lucre, formada per mares, pares i tutors legals dels alumnes de l’Institut Pau Claris. L’associació és oberta a totes les famílies de l’institut i a les seves propostes.

La finalitat de l’AFA Pau Claris és promoure la coordinació, relació i participació de les famílies amb l’institut, el barri i la comunitat educativa en general. Les persones que en formen part hi col·laboren de manera voluntària perquè funcionin alguns dels serveis de l’institut com són les activitats extraescolars, el menjador, etc. L’AFA també organitza activitats de formació o de lleure com ara xerrades, tallers, festes o sortides.

Per a més informació, visiteu la pàgina web on es recull de manera més detallada l’esperit de l’AFA Pau Claris i les seves actuacions, així com la possibilitat de fer-se’n soci/sòcia (enllaç al formulari d’alta). Podeu contactar amb l’AFA a través del seu correu afa@iespauclaris.org

Extraescolars: podeu consultar les activitats extraescolars en aquest apartat. Les inscripcions s’han de fer de forma digital mitjançat els següents formularis: activitats extraescolars, clica aquí, activitats esportives, clica aquí.