Jornades pedagògiques a l’escola: 6 i 8 de març

Com bé sabeu l’escola forma part de la xarxa d’ Escola Nova 21,un programa de tres anys de durada que té com a objectiu principal sumar esforços de totes les escoles, institucions i persones que comparteixen la voluntat de fer del sistema educatiu català un instrument perquè tots els infants hi trobin una experiència d’ aprenentatge gratificant i empoderadora. La Vila ja fa uns anys que avança en aquest sentit. Volem fer-vos partícips a les famílies de tot aquest procés. Els dies 6 i 8 de març a la tarda tindrem dues sessions que poden ser molt interessants al pavelló de l’escola.

DIMARTS 6 de març a les 16:45h :

• Visionat del documental “Most Likely To Succeed”.És una pel·lícula molt inspiradora que mostra el dia a dia d’un institut dels Estats Units que segueix la metodologia de l’ensenyament basat en projectes. Fa el seguiment de diferents persones i mostra els avantatges i els inconvenients d’aquesta manera de treballar, i la contextualitza en una societat que reclama un replantejament del sistema educatiu. Recull punts de vista i opinions de diferents líders educatius, professorat, pares i mares, alumnes…

DIJOUS 8 de març a les 17h:

• Xerrada-col·loqui a càrrec de Iolanda Arboleas directora de l’institut de Sils, un dels centres impulsors d’Escola Nova 21. La idea és comentar el visionat del documental, poder compartir dubtes i enriquir-nos de l’experiència de la Iolanda Arboleas com a professional implicada en el canvi real en un institut de secundària.

Des de l’equip de mestres de l’escola La Vila i l’AMPA us animem a participar-hi ! (Hi haurà servei d’acollida gratuït dimarts de 16:45 a 18: 30h i dijous de 17h a 18:30h. Caldrà recollir als alumnes a les 16:30h com cada dia i portar-los a acollida per la porta verda de la rampa exterior)

Caminem junts cap a un nou demà!

US HI ESPEREM!!!