Material didàctic, excursions, teatre i material escolar

Material didàctic de la comunitat de petits

Us expliquem a continuació les novetats del curs 22-23  i us especifiquem els materials que utilitzarem i les activitats que es duran a terme.

Material didàctic, excursions i teatre

Material didàctic: Com bé sabeu a la comunitat de petits treballem des de l’experimentació i a través de manipulació de diferents materials. Per  tant és necessari  tot un seguit de material que compartim a nivell de comunitat.

Excursions: Les sortides formen part del nostre projecte educatiu per tant és imprescindible que tots els infants hi participin.

Teatre: Al llarg del curs els alumnes gaudiran  d’ actuacions teatrals de diferents tipus (titelles, musicals, màgia…)

Us hem volgut detallar a les famílies aproximadament el què engloba aquest pagament. Però per  l’escola suposa una sola quota i per tant les mestres de la  comunitat poden decidir la quantitat exacte que es destina a excursions, material  i teatre segons les necessitats, projectes o interessos del poper curs.

Material escolar: Aquest material  és el d’ús personal de cada nen i nena ( carpeta, retoladors , enganxament …)

Circular amb la informació de les quotes per material escolar del curs 2022-23. Comunitat de petits

Material didàctic de la comunitat de mitjans

Us expliquem a continuació les novetats d’aquest nou curs 22-23  i us especifiquem els materials que utilitzarem i activitats que es duran a terme.

Material didàctic, excursions i teatre

Material didàctic: Com bé sabeu a l’escola treballem des de l’experimentació i a través de manipulació de diferents materials. No s’utilitzen llibres de text però calen altres recursos que ajudin als nostres nens i nenes a aprendre fent.

Teatre: Al llarg del curs els alumnes gaudiran de 3 actuacions teatrals de diferents tipus al Teatre Municipal de La Gorga (titelles, musicals, màgia, dansa…)

Us hem volgut detallar a les famílies aproximadament el què engloba aquest pagament. Però per  l’escola suposa una sola quota i per tant les mestres de la  comunitat poden decidir la quantitat exacte que es destina a excursions, material  i teatre segons les necessitats, projectes o interessos del proper curs.

*En el cas dels alumnes de 2n d’aquesta quota surt també el pagament de l’activitat de piscina.

Agenda: Utilitzarem l’agenda per organització dels propis alumnes i per la relació família-escola.

Material escolar: Aquest material és el d’ús personal de cada nen i nena. AMPA compra aquest material i el fa arribar a la classe el primer dia de curs.

1r:

• 1 llibreta
  • 1 carpeta de plàstic 3 llapis Standler HB2
  • 3 gomes MILAN 430

2n:

• 1 llibreta de 32 pàgines 1 bolígraf blau BIC CRISTAL
  • 1 bolígraf vermell BIC CRISTAL
  • 3 llapis Standler HB2
  • 3 gomes MILAN 430nda escolar
  • 1 caixa de 12 unitats de rotuladors GIOTTO TURBO COLOR
  • 1 carpeta de plàstic (Només alumnes nous)

3r:

• 1 bolígraf blau BIC CRISTAL
  • 1 bolígraf vermell BIC CRISTAL
  • 3 llapis Standler HB2
  • 3 gomes MILAN 430nda escolar
  • 1 llibreta de dues ratlles
  • 1 llibreta de quadres

En començar el curs els alumnes hauran de portar de casa:

Una bata o samarreta vella amb una veta per penjar i el nom.

Calçat tipus “crocks” amb el nom

Un paquet de mocadors de paper

Els dies d’Educació física hauran de portar una bosseta petita amb una tovallola petita, una samarreta de recanvi i unes sabates tipus xines (s’explicarà en detall a la reunió d’inici de curs)

Només caldrà portar una motxilla petita sense rodes. No s’ha de portar estoig. El material es comparteix a l’aula.

Circular amb la informació de les quotes per material escolar del curs 2022-23. Comunitat de mitjans

Material didàctic de la comunitat de grans

Us expliquem a continuació les novetats del curs 22-23  i us especifiquem els materials que utilitzarem i activitats que es duran a terme.

4t:

• 2 llibretes de ratlles grans i una de petita
  • 1 sobre de plàstic
  • 1 carpeta de 20 fundes i 1 portafolis de color negre amb pinça (només alumnes nous)
  • Material que es pot reutilitzar o comprar a Can Romero: 1 compàs tipus Staedtler model Noris Club 550 01. Una flauta Hohner “Melody Blockflöte”. Un transportador d’angles petit.

5è:

• 2 llibretes de ratlles  grans i una de petita
  • 1 sobre de plàstic
  • 1 portafolis de color negre amb pinça (només alumnes nous)

6è:

• 1 llibreta de ratlles petita i una de gran
  • 1 carpeta de 20 fundes
  • Carpeta de 4 anelles
  • 1 paquet de folis quadriculat
  • 1 paquet de folis ratlles horitzontals
  • Separadors joc de 10 tamany foli
  • Material que es pot reutilitzar o comprar a Can romero: 1 compàs tipus Staedtler model Noris Club 550 01. Una flauta Hohner “Melody Blockflöte”.

En començar el curs cal que cada nen/a de 4t, 5è i 6è porti de casa uns auriculars de botó amb una etiqueta amb el seu nom i curs.

Circular amb la informació de les quotes per material escolar del curs 2022-23. Comunitat de grans

Informació sobre el material didàctic curs 2022-23

Circular amb la informació de les quotes d’inici de curs 22-23 i el pagament de material didàctic, excursions i teatre.