PORTES OBERTES A L’ESCOLA LA VILA

Degut a la situació excepcional que estem vivint, les Jornades de Portes Obertes programades a la nostra escola pels dies 20, 21 i 24 de març han quedat anul·lades.

Amb l’objectiu de donar conèixer el nostre centre i el seu projecte, a totes aquelles famílies que estiguin interessades, us oferim la següent informació:

Hem ampliat la informació, que inicialment recollia aquesta presentació, per tal que pugui ser el més completa i clarificadora possible, davant la impossibilitat d’explicar-ho en una xerrada.

L’escola La Vila és l’escola de tots i totes. Fem de les diferències una oportunitat d’aprenentatge. Pensem que l’acompanyament emocional és bàsic, escoltem als alumnes i creiem en ells. Els infants són sempre el centre de totes les propostes, conscients de la realitat que viu cada un d’ells, el seu entorn, les seves capacitats i els seus interessos.

Som conscients dels canvis de futur que s’intueixen i per tant potenciem habilitats que creiem que seran indispensables pels nostres infants: la flexibilitat, la creativitat, la resiliència i les competències emocionals .

El nostre propòsit és acompanyar a tots els nens i nenes a desenvolupar aquestes competències que els preparin per poder viure amb garanties en un món complex i canviant. L’escola La Vila vol avançar cada vegada més cap a un treball globalitzat i  compromès amb l’entorn.

L’escola està organitzada en tres comunitats: petits (P3-P4 i P5) , mitjans (1r, 2n i 3r) i grans (4t, 5è i 6è). A cada comunitat hi ha un grup de mestres que treballa en equip i comparteix els seus coneixements i habilitats per enriquir al grup.

Ara podeu clicar a cadascuna de les comunitats per conèixer més bé com treballem i on podreu veure els ambients i espais d’aprenentatge que es duen a terme a l’escola. Segueix el dia a dia de l’escola des dels nostres canals: youtube, facebook, twitter, instagram

Propostes a l’aula de P3

Bona tarda famílies,

aquí teniu una mostra de les diferents propostes que fem a les tardes amb els vostres fills i filles.

Intentem que siguin molt variades perquè tots i cadascun dels infants puguin fer el que els hi agrada. Esperem que us agradin i potser en aquests moments us donaran idees per jugar a casa.

Per veure-les cliqueu aqui

Més propostes i recursos per les famílies de l’Escola La Vila

Primer de tot us volem fer arribar molts ànims a través d’uns vídeos que hem preparat per vosaltres.

Us passem l’enllaç d’un article que pensem que és molt interessant llegir: Perdran el curs?

I us fem arribar alguns enllaços a webs de recursos per aquests dies.

Molts ànims en aquests moments complicats.
Esperem que aquests recursos i les propostes que us fem en els vídeos us ajudin a passar millor el confinament.

Mestres de l’Escola La Vila

Materials pels hospitals

Ens podeu ajudar fent donació del material que us indiquem
En nom de tots els professionals dels nostres centres, us volem agrair enormement totes les donacions i ajudes que hem rebut fins ara, tant de particulars com d’empreses.
La crida que vam fer la setmana passada per… Llegeix més»

Caixes d’investigació de la comunitat de grans

A la comunitat de grans unes hores a la setmana fem caixes d’investigació.

Aquestes caixes contenen un guió per seguir ben pautat i tot el material necessari per dur a terme una investigació relacionada amb temes sobretot científics i del món que ens envolta. Aquest treball es fa en grups de 3 i sobretot es fomenta l’autonomia. Un cop acaba la caixa i concluida l’investigació, els alumnes s’autoavaluen, reflexionen sobre el que han après i fan propostes de millora.

Aquí us mostrem unes quantes fotos del nostre treball.