La Setmana Bio al menjador escolar

Aquesta setmana és La Setmana Bio a l’escola que organitza el Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca. L’objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu.

Per aquest motiu, durant aquests cinc dies, en els menjadors escolars gestionats pel Consell Comarcal del Baix Empordà s’oferirà com a mínim per dinar un producte bio diari, i per completar el servei, les empreses concessionàries han facilitat al seu personal informació, material i eines per tal que els equips de monitoratge puguin portar a terme diverses activitats relacionades amb aquest tema.

Excursió dels alumnes de P4 i P5

El divendres 8 de novembre  els nens i nenes de P4 i P5 anirem d’excursió al  Parc Francesc Macià de Malgrat de Mar.

Per més informació podeu consultar la web del  PARC FRANCESC MACIÀ

SORTIDA:  A les 8:30h. de l’estadi municipal de futbol.

ARRIBADA: A les 16:30h. aproximadament al mateix lloc.

CAL PORTAR: El xandall de l’escola i calçat comode. Dins una motxilla: el dinar en carmanyola i l’aigua (en un envàs que no sigui de vidre)

Recordeu retornar l’autorització a la mestra, abans del 4 de novembre de 2019.

IMPORTANT: La comunitat de de petits creiem convenient ajornar pels nens/es de P3 la sortida programada pel 8 de Novembre al parc Francesc Maciá de Malgrat de Mar. Considerem que encara estem en procés d’adaptació. El fet de sortir de l’escola, desplaçar-nos en autobus i anar a un espai obert i desconegut pels infants no és del tot apropiat en aquest moment.
Així doncs, el divendres 8 de novembre els nens i nenes de P3 tindran escola en horari habitual i més endavant ja farem una excursió.

Us podeu descarregar la circular aquí

L’activitat de vela de 6è

Reporters La Vila

Els nois i noies de 6è hem començat l’activitat de vela el mes d’octubre.

El primer dia vam treballar qüestions de seguretat. A les properes sessions començarem a navegar, si el temps ens ho permet. A vela hem de portar roba còmoda. Ens agrada molt l’activitat !

Informació de la Vaga del proper divendres 18 d’octubre

La majoria del claustre de l’ Escola La Vila s’adhereix a la vaga general del proper divendres en contra de les retallades socials i de llibertats que convoquen les organitzacions sindicals Intersindical CSC (i-CSC) i Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC). L’escola tindrà serveis mínims tot el dia i el menjador funcionarà també amb serveis mínims. Tot i això, el seguiment de la vaga és majoritari per part dels mestres i no podem garantir el curs normal de les classes. Gràcies

Circular de la Vaga

Informació dels serveis mínims del Menjador

6è fa l’activitat de Viure entre muralles

Reporters La Vila

El proper dimecres 17 d’octubre 6è farà l’activitat Viure entre muralles. L’àrea de cultura de l’Ajuntament de Palamós fa un recorregut pel municipi i aprenem la història del poble. Es tracta d’una visita guiada pel nucli antic de la vila tot seguint les antigues muralles de Palamós.
És una proposta del Museu de la Pesca que cada any ens ajuda a entendre la riquesa cultural de Palamós. Ens guiaran i faran el recorregut de les muralles i la ciutadella.
Més informació de la història de Palamós a la web Històries de Palamós i comarques de l’historiador Gabriel Martín Roig

Reunió de mares i pares delegats d’aula

Els pares i mares delegats/des d’aula estan convocats a una trobada que tindrà lloc  dijous 3 d’octubre a les 16:40 h a la sala de mestres (entrada principal de l’escola). Us hem fet arribar la convocatòria via email.

Us podeu descarregar també la convocatòria a la reunió aquí

Funcions del pare/mare delegat/da d’aula

Consells pels grups pares i mares de whats app

Menjador escolar

Benvolgudes famílies,

com ja sabeu l’empresa Eurest Catalunya porta la gestió del Servei de Menjador de l’escola els darrers dos cursos. El servei de menjador està gestionar pel Consell Comarcal del Baix Empordà i a través de concurs públic es cedeix a una empresa.

Cada dia, la Sra. Pilar Ortega, coordinadora del servei de menjador escolar es troba a l’escola de 8:30 a 9:00 per atendre a les famílies: menú, pagaments, incidències, etc.

Per d’altra banda hi ha dos pares/mares representants del Consell escolar que formen part de la Comissió de menjador i que també atenen totes les demandes que es vulguin de les famílies. Les representants són l’Àfrica Pineda i la Marta Romero.

Podeu enviar les vostres opinions sobre el menjador escolar a través del correu: comissiomenjador@escolalavila.cat. Les opinions es traslladen a la comissió de menjador on hi ha representants de l’empresa, el consell escolar, monitores i direcció del centre.

Si per alguna incidència voleu parlar amb la direcció de l’escola podeu passar cada dia de 8:30 a 9:30 h o hores convingudes.