Anem a la Gorga a veure teatre i escoltar música

La propera setmana els nens i nenes de Primària anem al Teatre la Gorga.

Dimarts 15 de gener al matí, els nens i nenes de 1r i 2n anem a veure l’obra Cançons del Mar amb Jordi Tonietti. Podeu veure una mostra de l’espectacle clicant l’enllaç. Fitxa tècnica de l’obra.

Dijous 17 de gener al matí, els nens i nenes de 3r i 4t anem a veure l’obra En Jon i el misteri del Saxofon, de la companyia Pau Morales i Librusion. Podeu veure una mostra de l’espectacle clicant l’enllaç. Fitxa tècnica de l’obra.

Dimecres 23 de gener al matí, els nois i noies de 5è i 6è anem a veure l’obra Les dones del rock de la companyia Nuri Mancebo. Fitxa tècnica de l’obra.

Anem a la piscina

Dins l’àrea de l’educació física de la comunitat de mitjans és molt important aprendre a nedar.
Els/les alumnes de 2n aniran a la piscina tots els dijous pel matí del 10 de gener al 28 de març del 2019.

Tota la informació i la circular per l’autorització us la podeu descarregar aquí. Teniu temps de retornar l’autorització fins el dimarts 18 de desembre al tutor de l’aula

El mes de gener a l’hora d’educació física venen els monitors de piscina a fer una xerrada als alumnes i recordar quin material han de portar, quines són les normes de la piscina.

El primer dia de l’activitat tots els/les alumnes fan una prova de nivell a la piscina petita ( on fan peu) i d’aquí fan els grups. Hi ha 4 grups amb 4 monitors més el socorrista. Normalment surten 2 grups que fan l’activitat a la piscina petita (de nivell baix) i 2 que van a la gran ( nivell alt) on tenen reservat 2 carrils ( els 2 de les cantonades). Aquest any hi haurà 3 grups de 12 i un de 13 alumnes.

Aquesta és una activitat subvencionada per la

El patge dels Reis mags de l’Orient

Reporters La Vila
El patge arriba a l’escola La Vila. Quan vindrà? i què farà?Resultado de imagen de El reis mags
El 21 de desembre a les 9.30 del matí el patge arribara a l’escola a recollir les cartes, a donar caramels i a visitar als nens i nenes.
Primer fa un recorregut pel pati per saludar a tothom i després va al pavelló a recollir les cartes i a donar caramels.

Avaluació del 1r trimestre del curs 18-19

12_09_2011_09_30_42_jornada

Aquest curs 2018-19  l’entrega dels informes i entrevistes amb les famílies es farà el mes de gener.

Del 21 de gener a l’1 de febrer els/les mestres tutors/es entregaran l’ informe del 1r trimestre de tots/es els/les alumnes d’ Infantil i Primària.
L’entrega es a fa a partir d’ una entrevista personal amb les famílies. Després de Nadal, els/les mestres acordaran amb pares i mares el dia i hora d’entrega de les notes a través de l’ agenda.

Més informació sobre l’avaluació a la web del Departament d’Ensenyament

P5 va d’excursió a veure els bombers

Reporters La Vila

El proper dijous 13 de desembre els alumnes de P5 van d’excursió a veure els bombers a Palafrugell. Podran conèixer el parc de bombers, la roba i el casc que utilitzen, els camions, les escales i mangueres i quina és la feina  dels bombers.

Sortida i arribada des de l’escola. Marxaran a les 9:15 h amb autocar des del vial del port i tornaran a les 12h. Excursió només de matí.

Podeu veure totes les fotos de la visita als bombers aquí. On és el parc dels bombers de Palafrugell, aquíJugueu al joc dels Bombers

Activitats extraescolars a l’escola

Reporters La Vila
Avui us parlarem de les activitats extraescolars que es fan a l’escola aquest curs.

Infantil: Taller d’art, dansa creativa, anglès, iniciació esportiva, escacs i ioga en família.
Primària: futbol sala, speaking,teatre, taller de costura, mecanografia, multiesports, taller d’art, rítmica, dibuix i comic, funky, futbol sala,… Llegeix més»

Eleccions al Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, mestres, alumnat, pares i mares, personal d’administració i serveis,… Llegeix més»