Informació de la Vaga del proper divendres 18 d’octubre

La majoria del claustre de l’ Escola La Vila s’adhereix a la vaga general del proper divendres en contra de les retallades socials i de llibertats que convoquen les organitzacions sindicals Intersindical CSC (i-CSC) i Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC). L’escola tindrà serveis mínims tot el dia i el menjador funcionarà també amb serveis mínims. Tot i això, el seguiment de la vaga és majoritari per part dels mestres i no podem garantir el curs normal de les classes. Gràcies

Circular de la Vaga

Informació dels serveis mínims del Menjador

L’activitat de vela de 6è

Reporters La Vila

Els nois i noies de 6è hem començat l’activitat de vela el mes d’octubre.

El primer dia vam treballar qüestions de seguretat. A les properes sessions començarem a navegar, si el temps ens ho permet. A vela hem de portar roba còmoda. Ens agrada molt l’activitat !

6è fa l’activitat de Viure entre muralles

Reporters La Vila

El proper dimecres 17 d’octubre 6è farà l’activitat Viure entre muralles. L’àrea de cultura de l’Ajuntament de Palamós fa un recorregut pel municipi i aprenem la història del poble. Es tracta d’una visita guiada pel nucli antic de la vila tot seguint les antigues muralles de Palamós.
És una proposta del Museu de la Pesca que cada any ens ajuda a entendre la riquesa cultural de Palamós. Ens guiaran i faran el recorregut de les muralles i la ciutadella.
Més informació de la història de Palamós a la web Històries de Palamós i comarques de l’historiador Gabriel Martín Roig

Reunió de mares i pares delegats d’aula

Els pares i mares delegats/des d’aula estan convocats a una trobada que tindrà lloc  dijous 3 d’octubre a les 16:40 h a la sala de mestres (entrada principal de l’escola). Us hem fet arribar la convocatòria via email.

Us podeu descarregar també la convocatòria a la reunió aquí

Funcions del pare/mare delegat/da d’aula

Consells pels grups pares i mares de whats app

Menjador escolar

Benvolgudes famílies,

com ja sabeu l’empresa Eurest Catalunya porta la gestió del Servei de Menjador de l’escola els darrers dos cursos. El servei de menjador està gestionar pel Consell Comarcal del Baix Empordà i a través de concurs públic es cedeix a una empresa.

Cada dia, la Sra. Pilar Ortega, coordinadora del servei de menjador escolar es troba a l’escola de 8:30 a 9:00 per atendre a les famílies: menú, pagaments, incidències, etc.

Per d’altra banda hi ha dos pares/mares representants del Consell escolar que formen part de la Comissió de menjador i que també atenen totes les demandes que es vulguin de les famílies. Les representants són l’Àfrica Pineda i la Marta Romero.

Podeu enviar les vostres opinions sobre el menjador escolar a través del correu: comissiomenjador@escolalavila.cat. Les opinions es traslladen a la comissió de menjador on hi ha representants de l’empresa, el consell escolar, monitores i direcció del centre.

Si per alguna incidència voleu parlar amb la direcció de l’escola podeu passar cada dia de 8:30 a 9:30 h o hores convingudes.

SOS Àfrica

Una vegada més SOS ÀFRICA, el Servei de Solidaritat amb Àfrica, es posa en contacte amb nosaltres per sol•licitar la vostra col•laboració.
La campanya consisteix en recollir robada usada i sabates.
Gràcies al nostre recolzament en anteriors campanyes, aquesta organització humanitària ha pogut millorar les condicions… Llegeix més»

Cinema a la fresca a l’escola

, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula Vaiana ( en català )  amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila