El Nadal arriba a l’escola

Ens agradaria convidar-vos a les cantades de nadales que farem en el pavelló els dies següents:

El dimarts 18 de desembre a les 15:15h. Vetllada de Nadal dels alumnes de la comunitat de petits ( P3, P4 i P5).

El dimarts 18 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de 1r i 4t.

El dimecres 19 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de 2n i 5è.

El dijous 20 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de 3r i 6è.

Entrada a les 19:30 h per la porta principal de l’escola. Sortida pel pavelló cap a les 21 h.

Nota: Les cantades de Nadal són un acte públic. Les famílies poden fer fotografies i enregistraments de vídeo dels actes, però no poden penjar aquestes a internet o xarxes socials ( l’escola s’eximeix de tota responsabilitat en aquest sentit). Preguem deixar lliures els passadissos i evitar marxar enmig de les actuacions dels alumnes. Gràcies
Recordeu que trobareu els audiovisuals de totes les cantades de Nadal a la web properament.

El divendres  21 de desembre arriba el patge dels Reis Mags per recollir les cartes dels nens i nenes de l’escola. Farem cagar el tió i farem l’amic invisible.

El divendres 21 de desembre les classes acaben a les 12:30h. Hi ha servei de menjador fins a les 15h. A la tarda no hi ha classe.

Les vacances de Nadal són del divendres 21 de desembre a la tarda fins el dilluns 7 de gener de 2019, inclòs. Les classes es reprenen el dimarts 8 de gener de 2019. Bones Festes i Bon any 2019 !

Anem a la piscina

Dins l’àrea de l’educació física de la comunitat de mitjans és molt important aprendre a nedar.
Els/les alumnes de 2n aniran a la piscina tots els dijous pel matí del 10 de gener al 28 de març del 2019.

Tota la informació i la circular per l’autorització us la podeu descarregar aquí. Teniu temps de retornar l’autorització fins el dimarts 18 de desembre al tutor de l’aula

El mes de gener a l’hora d’educació física venen els monitors de piscina a fer una xerrada als alumnes i recordar quin material han de portar, quines són les normes de la piscina.

El primer dia de l’activitat tots els/les alumnes fan una prova de nivell a la piscina petita ( on fan peu) i d’aquí fan els grups. Hi ha 4 grups amb 4 monitors més el socorrista. Normalment surten 2 grups que fan l’activitat a la piscina petita (de nivell baix) i 2 que van a la gran ( nivell alt) on tenen reservat 2 carrils ( els 2 de les cantonades). Aquest any hi haurà 3 grups de 12 i un de 13 alumnes.

Aquesta és una activitat subvencionada per la

El patge dels Reis mags de l’Orient

Reporters La Vila
El patge arriba a l’escola La Vila. Quan vindrà? i què farà?Resultado de imagen de El reis mags
El 21 de desembre a les 9.30 del matí el patge arribara a l’escola a recollir les cartes, a donar caramels i a visitar als nens i nenes.
Primer fa un recorregut pel pati per saludar a tothom i després va al pavelló a recollir les cartes i a donar caramels.

Avaluació del 1r trimestre del curs 18-19

12_09_2011_09_30_42_jornada

Aquest curs 2018-19  l’entrega dels informes i entrevistes amb les famílies es farà el mes de gener.

Del 21 de gener a l’1 de febrer els/les mestres tutors/es entregaran l’ informe del 1r trimestre de tots/es els/les alumnes d’ Infantil i Primària.
L’entrega es a fa a partir d’ una entrevista personal amb les famílies. Després de Nadal, els/les mestres acordaran amb pares i mares el dia i hora d’entrega de les notes a través de l’ agenda.

Més informació sobre l’avaluació a la web del Departament d’Ensenyament

P5 va d’excursió a veure els bombers

Reporters La Vila

El proper dijous 13 de desembre els alumnes de P5 van d’excursió a veure els bombers a Palafrugell. Podran conèixer el parc de bombers, la roba i el casc que utilitzen, els camions, les escales i mangueres i quina és la feina  dels bombers.

Sortida i arribada des de l’escola. Marxaran a les 9:15 h amb autocar des del vial del port i tornaran a les 12h. Excursió només de matí.

On és el parc dels bombers de Palafrugell, aquíJugueu al joc dels Bombers

Activitats extraescolars a l’escola

Reporters La Vila
Avui us parlarem de les activitats extraescolars que es fan a l’escola aquest curs.

Infantil: Taller d’art, dansa creativa, anglès, iniciació esportiva, escacs i ioga en família.
Primària: futbol sala, speaking,teatre, taller de costura, mecanografia, multiesports, taller d’art, rítmica, dibuix i comic, funky, futbol sala,… Llegeix més»

Eleccions al Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, mestres, alumnat, pares i mares, personal d’administració i serveis,… Llegeix més»

Paneres de Nadal

Benvolgudes famílies

Som els nens 5è i us volem demanar la vostra col·laboració! Estem muntant unes paneres que sortejarem a les cantades de Nadal. Com ens podeu ajudar? Podeu anar a botigues o si coneixeu algun familiar o amic que tingui negoci que creieu que pot col·laborar donant-nos: vals de regal, vals per una perruqueria, un val de massatges, etc. També podeu portar coses per omplir les paneres: Fuet, torró, llibres, vi, begudes, bombons… i tot el que se us acudeixi perquè ens quedi super xula! Tot això, és per recaptar diners pel viatge que farem de final de 6è!

Esperem que ens ajudeu molt, teniu fins el 10 de desembre per portar-nos cosetes!

Moltíssimes gràcies!

Alumnes de 5è

SOS Àfrica

Una vegada més SOS ÀFRICA, el Servei de Solidaritat amb Àfrica, es posa en contacte amb nosaltres per sol•licitar la vostra col•laboració.
La campanya consisteix en recollir robada usada i sabates.
Gràcies al nostre recolzament en anteriors campanyes, aquesta organització humanitària ha pogut millorar les condicions… Llegeix més»