Excursió de 4t, 5è i 6è al Clar del Bosc de Banyoles

El dimarts 26 de maig els nens i nenes de la comunitat de grans anirem d’excursió al “Clar del Bosc” a Banyoles.

SORTIDA: a les 8:30h de l’estadi municipal de futbol.

ARRIBADA: a les 18:30h  aprox. al mateix lloc.

CAL PORTAR:

• xandall de l’escola o roba esportiva i calçat còmode
  • *mascareta posada i una de recanvi en una bosseta, dins la motxilla
  • gorra
  • crema solar (posada a casa)
  • dins una motxilla: Esmorzar, dinar , berenar i aigua(en un envàs que no sigui de vidre)

Totes les activitats es portaran a terme seguint el protocol establert pel PROCICAT referent a sortides i excursions.

Us podeu descarregar la circular aquí * Retornar l’autorització a la tutora, abans del divendres 14 de maig.

Els nens/es que es maregin a l’autobús i necessitin prendre biodramina recordeu que heu d’ajuntar la circular d’autorització de medicaments de l’escola.

Publicació de les llistes ordenades

Us enllacem la llista ordenada de preinscripció del curs 2021-22 segons el barem i després del sorteig públic. El dimecres 5 de maig es va fer el sorteig de desempat i va sortir el número 69.448. Accés al llistat.

Propers passos a tenir present per la preinscripció: Publicació de les llistes d’assignació i llistes d’espera el 7 de juny.

Publicació de les llistes definitives

Us enllacem la llista de preinscripció del curs 2021-22 amb el barem definitiu.  Al llistat de barem trobareu la relació de punts segons els criteris que vàreu al·legar a la sol·licitud de preinscripció i una vegada resoltes les reclamacions.  Accés al llistat.

Propers passos a tenir present per la preinscripció: Sorteig pel desempat el 5 de maig, publicació de les llistes ordenades el 7 de maig, Assignacions definitives el 7 de juny.