SOM AIGUA

La cançó “ Som aigua” de la Damaris Gelabert, ha sigut la protagonista de l’últim projecte de creació musical amb els i les alumnes de 4t a les hores de música. Després d’escoltar la cançó i parlar del significat de la lletra, van fer petits grups amb els quals havien de crear un acompanyament totalment lliure per la tornada de la cançó. Aquest acompanyament podia ser amb instruments,ballant, cantant…Després de treballar-hi unes sessions, vam gravar els videos a l’aula croma i finalment es va fer el muntatge de tots els videos.

Desitgem que gaudiu mirant el resultat d’aquest projecte ple de creativitat i música.

Som aigua