Carnaval a l’escola

El divendres 14 de febrer ha arribat a la nostra escola el pregó d’en Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, i els nois i noies de 6è ens han informat de les consignes que hem de complir els propers dies:

– Dilluns 17 de febrer amb el pijama hauràs d’arribar.

– Dimarts 18 de febrer un complement d’un estil musical haureu de portar.

– Dimecres 19 de febrer d’esportista t’hauràs de disfressar.

– Dijous 20 de febrer al matí vestits normal i a la tarda es pot venir amb la disfressa que es vulgui. Els nens/es de menjador hauran de portar la disfressa en una bossa de plàstic.

El dijous al matí els alumnes de 3r participen en la Festa de carnaval de la Nau dels 50m i a la Rua Infantil de Palamós.

La tarda de Dijous Gras, 20 de febrer, farem la festa de Carnaval al pati. Ens vindrà a veure la colla d’animació dels Carallots.

Recordeu que divendres 21 i dilluns 24 de febrer són festius per ser dies de lliure disposició.

Els dies festius de Carnaval l’AMPA organitza casal a l’escola. Informació del casal

No us perdeu totes les activitats del Carnaval de Palamós. Del 15 al 26 de febrer. Tota la informació a la web de la comissió del carnaval. També ho podeu seguir per twitter.

Podeu gaudir de les activitats de carnaval de l’edu365.cat.

Bon Carnaval a tothom !!!

Cantata musical dels alumnes de 1r

Divendres 13 de març  es celebra la XXV Mostra de corals infantils de Palamós.

Sota el guió i la direcció dels mestres de música de les escoles de primària de Palamós, els alumnes dels grups de 1r protagonitzaran aquesta trobada de corals escolars que tindrà una durada de 60 minuts.

Els alumnes dels grups-classe A cantaran a les 18:45 h i els grups-classe B a les 19:30 h

Hi haurà tres entrades disponibles per família i les repartiran les tutores a la classe. No cal agafar les entrades per internet. Les donarem a primers de març.

Necessitem que vinguin tots els nens i nenes perquè els agradarà molt pujar dalt l’escenari a cantar i formar part d’aquest espectacle.Us hi esperem a tots !!!

Us podeu descarregar la circular aquí

CINC. Cinema infantil en Català

Reporters La Vila
El CINC és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per fer créixer l’oferta i el consum de cinema infantil en català, amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística i de diversos ajuntaments,… Llegeix més»

Visita als patis de La Vila

Resultado de imagen de rosa sensat associació de mestresEl proper dissabte 15 de febrer l’equip de mestres de Rosa Sensat venen a l’escola a visitar els espais exteriors del centre. Es tracta d’un grup de diferents professionals relacionats amb la natura, l’arquitectura, el disseny, etc…

El grup de Rosa Sensat son entre 15 i 20 professionals que venen sobretot a conèixer la nostra escola i saber com hem anat canviant els patis del centre.

Fa temps ja van venir a l’escola i segurament hi tornaran properament.

5è visita l’Arxiu Municipal de Palamós

Reporters La Vila

El dimecres 19 i el dimecres 26 de febrer a les 9h del matí, 5è visita l’arxiu municipal de Palamós.

Què és l’arxiu municipal de Palamós ?

El servei d’arxius municipal és responsable de la salvaguarda, l’organització, la gestió i la divulgació dels documents generats i rebuts per l’ajuntament de Palamós dels segle Xlll (1277) fins a l’actualitat. Acull associacions i empreses vinculades al municipi.

L’any 1935, l’Ajuntament de Palamós i el rector de la parròquia de Santa Maria, amb la voluntat d’assegurar la conservació dels seus fons i de facilitar-ne la consulta i l’estudi, van convenir a dipositar el documents antics de l’Ajuntament i els de l’antiga Comunitat de Preveres de Sant Maria a l’entitat local Museu Cau de la Costa Brava.

P5 va al museu de la pesca

Reporters La Vila

Els nens i nenes de P5 aniran el divendres 14 de febrer a visitar el museu de la pesca.Veuran eines que fan servir els pescadors, els diferents tipus de peixos, tipus de vaixells i tècniques de pesca.

Per ells és molt important la pesca sobretot perquè tenim mar. Aniran P5A i P5B caminant al museu de la pesca. L’ excursió dura 2 hores i mitja.

Els nens de P5 estan il·lusionats igualment, encara que ja coneixen el museu.

Podeu visitar la web del Museu de la Pesca.

Nova cuinera al menjador escolar

Reporters La Vila
El dilluns 3 de febrer ha començat a la cuina del servei de menjador la Sra. Pepi Moreno. Després de deu anys cuinant pels nens i nenes de l’escola l’Ángel ha iniciat nous projectes professionals. Li desitgem molta sort.
Des dels reporters de… Llegeix més»