ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El consell escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, mestres, alumnat, pares i mares, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

El curs escolar 2018-2019, el procés electoral s’inicia el 5 de novembre de 2018. Les eleccions del sector pares i mares són el dijous 29 de novembre de 8:30 a 17h.

Quins són els candidats/es a les eleccions del sector pares i mares ( a partir del 20 de novembre )

Tota la informació està penjada al tauler d’anuncis de l’escola.

Tota la informació a la circular informativa

P5 va d’excursió al passeig de Palamós

Reporters La Vila
La sortida de P5 es farà un altre dia a causa de la pluja.

Aquest proper dijous 15 de novembre els/les alumnes de P5 van d’excursió al Museu de la pesca i al passeig de Palamós. Marxaran a les 9:30 h.

Primer aniran al Museu de la Pesca, a veure l’exposició del pirata Barbaroja, i després a recollir fulles seques per fer manualitats, trepitjar-les etc…

Van acompanyats per algun pare o mare, la Mercè, i per la Nuri i la Quima, tutores de P5.

S’ho passaran pipa!

On es el passeig de Palamós?

Excursió a les coves de Serinyà

Com ja us vam informar a la reunió d’inici de curs, els alumnes de 1r, 2n i 3r anirem d’excursió a les Coves de Serinya i al Parc de la Draga de Banyoles. L’excursió serà el proper divendres 23 de novembre. Allà farem activitats relacionades amb la Prehistòria.

Sortida a les 8:30 h de l’estadi municipal i arribada a les 16:30h al mateix lloc.

Podeu veure més informació de les Coves de Serinyà aquí: parcdelescoves.wordpress.com.On són les coves de Serinyà. Podeu veure-ho aquí

Recordeu que l’excursió ja està pagada amb la quota d’inici de curs i no s’ha de fer cap pagament extraordinari.

Us adjuntem la circular de l’autorització de la sortida

Coneguem els ambients

Els nens i nenes de P3, durant el període d’adaptació hem fet un tastet dels diferents ambients d’aprenentatge; Exteriors, Joc Simbòlic i Construccions.
La primera setmana de novembre hi anirem a treballar amb els companys de P4 i P5.
EN TENIM MOLTES GANES!!!

Dinamiks a l’escola

Reporters La Vila

El  dimecres 3 octubre un membre de l’equip de reporters La Vila, va anar a entrevistar i fer fotos del grup dinamiks.Dins els espais d’aprenentatge dels grans es fan experiments molt divertits , és dinamiks, com el programa del Club Super 3. Aquella… Llegeix més»

Maureen, mestra de conversa en anglès

Resultado de imagen de imagenes de ingles
Reporters La Vila

La Maureen és mestra d’anglès i ve a l’escola per fer conversa. No és catalana sinó que va néixer a Anglaterra. Li agrada ensenyar anglès i ve de forma voluntària.

Ve a l’escola gratuïtament els dilluns a la tarda i fa clase a 1r A i B i els dijous a la tarda a fer clase a 6è A i B.

La Maureen té moltes idees, és una gran artista i estem molt agraïts que vingui a l’escola.

Marta Domènech, la secretària de l’escola

Reporters La Vila

El dilluns 29  d’octubre hem anat a entrevistar a la Marta Domènech Sala, secretària de l’escola. Té 46 anys, i fa 7 anys que treballa al centre. Ha estudiat  dret i història.

Què fa a l’escola ? fa llistes, obrir la porta de vidre, enviar cartes i feines d’ oficina. En una escola tant gran ens comenta que hi ha molta feina i que és molt entretinguda.

Hem consultat al google les feines que corresponen a l’administrativa dels centres educatius:
1. La gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d’alumnes.

2. La gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d’escolaritat, historials acadèmics, expedients acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.;
3. La gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.

Aquestes funcions comporten les tasques següents: arxiu i classificació de la documentació del centre, despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.), transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes, gestió informàtica de dades, atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre, la recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.) i el control de documents. Com veieu molta feina.

Vidre trencat a infantil

Reporters La Vila

S’ha trencat un vidre a infantil. Un o uns desconeguts van llençar una pedra o una patada a la porta d’entrar a l’escola pel carrer Empordà. El vidre s’ha trencat. Aquest accident va passar aproximadament a les 14:00.

Ja hem avisat a l’ Ajuntament perquè vingui una empresa a canviar el vidre. En Martí l’ha protegit amb cartró i cinta aillant perquè no sigui perillós pels nostres alumnes.

GEP a l’escola

Els dimarts l’Ariadna i la Marissa van a una reunió  del GEP. El GEP es una reunió de mestres d’altres escoles i proposen les millors  idees pel treball de les llengües a l’escola. Les escoles ho fan per millorar l’aprenentatge de l’anglés i es… Llegeix més»