Informació del curs escolar 2019-20

El proper curs les classes s’iniciaran el dijous 12 de setembre  en horari de matí i tarda de  8:30h a 12h  i de 15h a 16:30h per Educació Infantil i Primària.
Els/les alumnes de P3 els dies 12, 13, 16 i 17 de setembre faran horari d’adaptació només als matins. Llegiu la informació adjunta.

Amb la present també us volem convidar a participar en la dinàmica del centre. Un centre acollidor on cadascun dels seus sectors educatius intenta ser un element viu i actiu de la formació dels vostres fills i filles.
Les reunions amb les famílies es faran a les 19:30h al pavelló de l’escola.
Les dates són:

Dilluns 9 de setembre. Comunitat de petits ( P3, P4 i P5)

Dimarts 17 de setembre. Grup dels mitjans ( 1r, 2n i 3r)

Dimecres 18 de setembre. Grup dels grans ( 4t, 5èi 6è)

També hi haurà reunió de menjador escolar pels usuaris del servei. S’informarà de la data properament via web i xarxes socials.

La informació de l’AMPA sobre xandalls, bates, acollida matinal i extraescolars la podreu consultar a la web de l’AMPA.

Tota la informació del proper curs escolar 2019-20 la teniu en els següents enllaços:

Carta de benvinguda al nou curs 2019-20

Quotes d’inici de curs 2019-20

Quotes AMPA i material escolar 2019-20

Llistat del material escolar curs 2019-20 (No s’ha de comprar, se’l troben a l’aula el primer dia d’escola)

Famílies de P3. Informació per les famílies de P3Adaptació dels alumnes de P3 (l’horari de l’adaptació del vostre fill/a us arribarà per email)

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic b7002569@xtec.cat.

2ª Fira del conte a Palamós

El dia 6 i 7 de juliol té lloc la 2a Fira del conte a Palamós.

Dissabte 6 de juliol faran la inauguració a la plaça dels abres a les 18:30h, amb gegants i capgrossos de Calonge a les 19.00h.

Dissabte 7 de juliol al matí contacontes en anglès de 10.30h a 11.00h i més contacontes  en catala i castellá.

A les 16:30 de 17:00 taller  d’ il·lustració per totes les edats i a la mateixa hora la carpa del llop.

Us podeu descarregar el programa aquí

Festa Major de Palamós

Torna Sant Joan, i amb Sant Joan torna la Festa Major de Palamós, més d’una setmana plena d’activitats pensades per a tota la família, concerts, castells, animació infantil, fogueres de Sant Joan, revetlles, barraques,…. un no parar!!!
Com cada any Palamós dona el tret de sortida… Llegeix més»

Química a l’escola

indexDimecres 19 de juny venen els alumnes de Batxillerat de l’ Einstein-Gymnasium Rheda-Wiedenbrück (Alemanya) a la nostra escola. Faran experiments químics amb els alumnes de 5è segons les indicacions i normatives de la Universitat de Bielefeld.

Els experiments es fan en anglès a English dins una activitat de science i d’ús de l’anglès a l’aula entre les 9.00 y les 12.30 h.

Els temes són l’aviació, el sucre i el medi ambient. Podeu veure totes les fotos de l’activitat clicant aquí

Festa de comiat de P5

Dimecres 19 de juny a les 9:30h al matí fem La festa de comiat dels alumnes de P5.

Els nens i nenes de P5 fem un espectacle ambientat en tots els eixos que han treballat al llarg del curs. Relacionat amb els projectes que han treballat i els ambients d’aprenentatge fan un espectacle on us conviden a participar.

Finalment celebrarem el pas dels nens i nenes de P5 a Primària.

El comiat de P5 serà protagonitzat exclusivament pels alumnes d’aquest curs. Els nens i nenes de P3 i P4 només faran entrega dels birrets i d’un petit detall als seus companys. Tot i això, l’acte és obert a tothom!

L’AMPA i l’escola vol convidar a familiars i alumnes de P5 a un petit pica pica en acabar les actuacions.

Festa de comiat de 6è

Els nois i noies de 6è acaben l’Educació Primària i marxen a l’institut.

Dimecres 19 de juny a les 20:30 h tindran lloc els actes de comiat als alumnes de 6è en el pavelló de l’escola. Els nois i noies han de venir ben guapos per la vetllada !

L’AMPA i l’escola us convida a familiars i alumnes de 6è a un petit pica pica en acabar les actuacions.

Esperem compartir amb vosaltres la festa!