Ja ha arribat la primavera musical a I3

La primavera ja és aquí, i amb els cursos de I3 ho hem celebrat a les hores de música. Envoltats de flors, abelles, cançons i audicions, hem fet un munt d’activitats amb les quals hem gaudit molt. Us deixem l’enllaç de la cançó: “Primavera, primavera”, i l’audició: “El vol del borinot” ( abella ) perquè ho pugueu escoltar a casa i cantar i representar els jocs que hem fet a l’aula. També un enllaç amb fotografies de les sessions d’aquest mes d’abril.

Cançó: primavera, primavera

El vol del borinot

The flight of bumblebee

Imatges I3 abril