Jocs Emporion a Palafrugell

FJSZFERHTHKFF2W.MEDIUMDivendres 12 de maig els nens i nenes de cicle inicial participen en Els Jocs Emporion, Jocs esportius escolars de Catalunya. Una trobada territorial de miniolimpíades d’atletisme on els participants podran conèixer les diferents modalitats atlètiques de velocitat, tanques, salt i llançament. La jornada finalitzarà amb un cros. L’activitat es durà a terme a l’Estadi Municipal Josep i Pla Arborés de Palafrugell.

Farem excursió de tot el dia. La sortida i arribada és des de l’escola en l’horari habitual.

Cal portar el xandall de l’escola, calçat còmode, gorra, esmorzar, dinar, aigua i crema solar posada de casa.

Us podeu descarregar l’autorització aquí. La data final d’entrega d’aquesta és dimecres 10 de maig.