Els ambients de la comunitat de mitjans

Aquest curs hem iniciat els ambients on els alumnes són els protagonistes del seu aprenentatge. Dins d’un ambient poden trobar diferents espais. Poden triar entre espais tranquils, de joc simbòlic, de lectura i informació, d’experimentació, de creació, d’imaginació,… A través de diferents propostes i de gran diversitat de material motivador i estimulant, els alumnes poden: actuar, observar, experimentar, construir, inventar, descobrir, compartir, relacionar-se, …i interactuar amb els altres.

Us presentem els vuit ambients de la comunitat de mitjans: teatre, pocions i plantes, volta al món, espai, hospital, animals, el meu poble i experiments.

A continuació podeu accedir a la carpeta on hi ha classificades les fotos per cada ambient:

drive.google.com/drive/folders/1k1z_nQzliWmO9PFUUOLfuQhA-mYi-H1O?usp=sharing

I aquí us deixem el vídeo amb la visita de les famílies del 18 de desembre: