L’alumnat de 6è participa en el taller “Escollim productes i com els produïm” dins del projecte CuEmE

Aquest dimarts, l’alumnat de sisè ha tingut l’oportunitat de gaudir d’un taller molt especial en el marc del projecte CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola). El senyor Francesc Rueda ha estat l’encarregat de conduir l’activitat “Escollim productes i com els produïm”, una sessió pràctica i participativa que ha ajudat els i les alumnes a endinsar-se en el procés de creació i gestió de productes.

Durant el taller, els nois i noies han pogut reflexionar sobre els interessos de la comunitat, identificar possibles necessitats i començar a definir quins productes voldran elaborar dins la seva cooperativa escolar. A través de dinàmiques i exemples reals, han descobert la importància de planificar, organitzar-se i treballar en equip per fer realitat les seves idees.

L’activitat ha estat tot un èxit i ha despertat entusiasme i motivació entre l’alumnat, que continua avançant amb il·lusió en el seu projecte emprenedor.

“La cooperativa és com una fàbrica de somnis: si tots treballem junts, el resultat serà genial.”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>