Cantània

El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata. Engloba tant a l’alumnat com al professorat ja que consta de diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat amb el seu alumnat i concerts finals interpretats pels nens i nenes. A la nostra escola són els alumnes de 5è.

Cada curs, l’Auditori de Barcelona, el principal promotor, estrena una nova cantata, per a 9 instrumentistes i cor, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans.

Durant tot el curs escolar a l’aula es traballa aquest projecte amb l’objectiu d’organitzar un acte per als i les alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

El projecte acaba amb un concert al Teatre Monumental de Mataró, on participen de forma conjunta totes les escoles inscrites, acompanyades en directe de músics i actors professionals.

CANTÀNIA

Edicions Cantània