LA PRIMERA COLLITA

La passada setmana els  alumnes de cicle inicial, mitjà i superior van collir les verdures dels seus bancals. Els nens i les nenes van tornar a casa amb les verdures que han estat cuidant des de començament de curs. Primer i segon contents amb els seus bròquils. Tercer, orgullosos dels seus espinacs. Quart feliços amb les seves cebes i cinquè entusiasmats amb les seves escaroles.

Felicitacions als alumnes i als mestres per la cura i la dedicació al nostre estimat hort.

Bona feina de pagès.

Cliqueu a la foto per veure el moment de la collita.

Matemàtiques a 4t.

Aquesta setmana l’hem dedicat a aprendre el tema de la mesura i com no podia ser d’una altra manera, ens hem posat a mesurar-ho tot. Vivenciar-ho és la millor manera d’aprendre.

SEGUIM CUIDANT L’HORT!

Després dels dies de vacances i del temporal Filomena, els alumnes de tercer han agafat les eines i s’han posat “manos a la obra” amb l’hort de l’escola. Han netejat, han tret les males herbes i han regat tots els bancals. I, com sempre, ho han fet amb moltes ganes i amb molta estima. Han treballat moltíssim!!!
El nostre hort torna a estar net.

EL NOSTRE HORT VA EN MARXA!!

Us volem ensenyar com està de maco el nostre hort.

Cada dia els nens , les nenes i els /les mestres de l’escola van a treballar  l’hort: treure les males herbes, regar, escombrar  i en definitiva, cuidar-lo. Gràcies aquesta dedicació les verdures estan creixent molt bé i molt maques.

Fa molt de goig mirar el nostre hort.

 

Santa Cecília 2020

El passat dilluns 23 de novembre, vam celebrar la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics, a l’escola.

Aquest any ens ha visitat la Ying Miquel, una jove de 19 anys, alumna de l’Escola de Música de Mataró. La Ying coneix i toca dos instruments: el saxòfon i la guitarra.

Al llarg del matí, els diferents grups, van poder gaudir de les cançons i melodies que la Ying va interpretar al porxo de l’escola. A més, va fer participar als nens i nenes amb diferents balls i ritmes.

Si voleu veure algunes imatges de la celebració, podeu clicar l’enllaç.

Halloween 2020

Last Thursday, October 29, primary school children celebrated Halloween. The school was filled with witches, vampires and skeletons! How scary! You can click the link to see some of the images.
El passat dijous 29 d’octubre els nens i nenes d’educació primària van celebrar Halloween. L’escola es va omplir de bruixes, vampirs i esquelets! Quina por! Podeu clicar l’enllaç per veure algunes de les imatges.

HALLOWEEN 2020

HEM COMENÇAT L’HORT!!!

Hola Famílies,

Els nens i les nenes de l’escola Vista Alegre hem engegat amb moltes ganes el nostre hort.

Primer hem tret les herbes i hem remenat la terra, i quan ja estava preparada hem començat a plantar les verdures.

Els alumnes d’Educació Infantil han plantat pèsols i porros.

Els alumnes de Cicle Inicial han plantat bròquils.

Els alumnes de tercer de Cicle Mitjà han plantat espinacs i els de quart cebes tendres.

I els alumnes de Cicle Superior escaroles.

Cada dia un curs s’encarrega de regar i de mantenir net el nostre hort. Ara ens toca cuidar-lo amb estima i cura perquè puguem tenir una bona collita.

Volem agrair la col·laboració de la Vanesa, mare de l’escola, que cada any ens porta les verdures de manera gratuïta. Moltes gràcies!!

FOTOS HORT