TORNEM A PLANTAR VERDURES

A començament de la setmana passada, els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior van collir les verdures que havien cuidat al llarg del trimestre. Van deixar descansar uns dies la terra i el 4 i 5 de març van tornar a plantar nous planters.

Els nens i les nenes de tercer han plantat enciams de fulla llarga.

Els nens i les nenes de quart  han plantat tomàquets xerri.

I els nens i les nenes de cinquè han plantat pebrots verds.

Ara els i les alumnes han de tornar a fer de pagesos i pageses per cuidar i fer créixer les verdures.

Volem donar les gràcies a la Vanesa, mare de l’escola, que ens porta els planters més macos del viver on treballa de manera gratuïta.

Moltes gràcies Vanesa per la teva col·laboració.

Si voleu veure les fotos de la segona plantada cliqueu a la paraula hort.

HORT

LA PRIMERA COLLITA

La passada setmana els  alumnes de cicle inicial, mitjà i superior van collir les verdures dels seus bancals. Els nens i les nenes van tornar a casa amb les verdures que han estat cuidant des de començament de curs. Primer i segon contents amb els seus bròquils. Tercer, orgullosos dels seus espinacs. Quart feliços amb les seves cebes i cinquè entusiasmats amb les seves escaroles.

Felicitacions als alumnes i als mestres per la cura i la dedicació al nostre estimat hort.

Bona feina de pagès.

Cliqueu a la foto per veure el moment de la collita.

Setmana sobre rodes

Des de l’àrea d’Educació Física ens proposen la “Setmana sobre rodes”
Els dies d’educació física els nens i nenes de l’Escola Vista Alegre faran activitats sobre patins, patinets i monopatins

Dia internacional de la llengua materna

El 21 de febrer es celebra el Dia internacional de la llengua materna.

A Mataró es parlen més de 100 llengües diferents, i a l’escola Vista Alegre hem volgut fer aquest petit vídeo per ensenyar-vos la gran varietat i riquesa lingüística que tenim. No és fantàstic?

Carnestoltes 2021

Conscients de la difícil situació que estem vivint i el que costa a vegades trobar motius per la celebració, aquest any a l’escola hem volgut celebrar el Carnestoltes d’una manera diferent, però molt especial.

Al matí, a través d’un joc de pistes, tots els nens i nenes han pogut trobar a la Reina Carnestoltes per fer-li arribar les seves peticions. I a la tarda, hem pogut compartir moments de música i ball.

Us deixem l’enllaç perquè pogueu veure totes les fotos del dia d’avui! Cliqueu l’imatge!

 

DISCURS DE LA REINA CARNESTOLTES

LA REINA CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT A L’ESCOLA VISTA ALEGRE!

Benvinguts tots i totes,
nens, nenes, pares, mares i altres parents.
Sóc la Reina Carnestoltes, la reina dels poca-soltes.
Us faig saber que al Vista Alegre ja he arribat
i l’avorriment s’ha acabat!