COMUNICAT – Preinscripció 2020-21
07/05/20La preinscripció escolar per l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig
A partir el 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, tindrà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.
Així, com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica, i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, i amb l’objectiu de garantir l’equitat, disposareu d’uns dies per poder lliurar les sol·licituds de forma presencial. Així, la preinscripció presencial estarà disponible a partir del 19 de maig i fins el 22 de maig inclòs. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant per telèfon o a través d’Internet.
Per a més informació:
Departament d’Educació – Nota de premsa
Repte: Mataró suma passes
30/04/20Aquests dies de confinament hem hagut d’adaptar moltes de les nostres rutines per poder-les realitzar dins de casa. Una d’elles és la pràctica d’activitat física.
Al mateix temps, hi ha moltes persones que ens fan el confinament més suportable: professionals, familiars, amistats,… i els ho voldríem agrair.
Des de l’Ajuntament i en el marc de la campanya Mataró es queda a casa, proposen a la ciutadania de participar en aquest repte. Es tracta de caminar, el proper diumenge 3 de maig entre les 9 h i les 21 h, per terrasses, balcons o estances de la llar, sols o en família, sumant un gran nombre de passes per dedicar-les a aquelles persones a qui es vulgui agrair la seva tasca o suport. En cas de poder sortir al carrer, també us podeu afegir!
En acabar, ens podem fer una foto amb el dorsal de l’activitat i compartir-la a les xarxes socials amb la dedicatòria a les persones o col·lectius que vulguin.
Després, enviar un correu electrònic a salutpublica@ajmataro.cat am
En aquest enllaç hi trobareu la informació https://www.mataro.
Repte: balls i danses
30/04/20El dia 29 d’abril és el dia internacional de la dansa.
És per això que des de l’escola, us animem a participar en un repte amb molt de ritme i moviment!

Què heu de fer? Us heu de gravar durant 30 segons mentre interpreteu o balleu amb una de les cançons que us hem proposat. Podeu fer-ho individualment, per parelles, amb la família…
Un cop ho tingueu, ens heu de fer arribar els vostres videos als correus de l’equip directiu de l’escola.
En aquest enllaç trobareu les instruccions: Repte- Danses i balls
Sant Jordi 2020 #unsantjordidiferent
20/04/20Aquest Sant Jordi, ens quedem a casa!
I per passar-ho bé, us deixem amb un recull de cançons!
Arriba Sant Jordi – Damaris Gelabert
Puff, el drac màgic – Infantil popular
El drac Rac – El Pot Petit
La llegenda de Sant Jordi – Ambauka
El vint-i-tres d’abril – Damaris Gelabert
Inici 3r trimestre
14/04/20Comunicació famílies
03/04/20Benvolgudes famílies,
Avui fa tres setmanes del tancament de les escoles degut a la situació de confinament que estem vivint.
Al llarg d’aquests dies s’han compartit diferents recursos i orientacions per l’alumnat, amb l’objectiu de seguir mantenint el contacte, de facilitar el temps d’estar tant de temps a casa i de continuar aprenent i descobrint d’una manera diferent.
Segons les noves ordres del Departament d’Educació que han arribat a les escoles i s’han difós pels mitjans de comunicació, el proper dimarts 14 d’abril s’iniciarà el 3r trimestre de forma virtual.
Això significa un canvi per a tothom: alumnes, mestres i famílies. Per això, aquests dies estem organitzant una nova manera de treballar, tot creant i buscant nous espais de treball i comunicació.
En els propers dies rebreu més informació. Estigueu atents a les publicacions, xarxes socials i correu electrònic.
Rebeu una cordial salutació i molts ànims.

REPTES!
03/04/20
Des d’Educació Infantil i des de l’àrea d’educació artística, proposem dos reptes per aquests dies…
Sereu capaços?
-
REPTE PASQUA: Adreçat als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Heu de fer una mona de pasqua… però aquesta no pot portar xocolata!! Com la fareu?
-
REPTE MUSICAL: Adreçat als nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Aquests dies escoltem música, cantem, ballem… Sereu capaços de fer instruments amb material que tingueu a casa?






