English Day

Diferents centres educatius de la ciutat participen en aquesta iniciativa impulsada en el marc d’una activitat formativa del Pla de Formació de Zona del Professorat (PFZ).

Durant el curs, docents dels centres escolars que hi participen, treballen junts en la realització d’un “English Day a l’escola”. Té com a objectiu principal, fer visible a tota la Comunitat Educativa, les bones pràctiques de treball en llengua estrangera que es fan durant el curs a les aules. D’altra banda, potenciar activitats de llengua oral en anglès per tal d’esdevenir una llengua vehicular.

Les activitats que es preparen són molt diverses i porten molt de temps treballant-les a l’aula per poder mostrar-les. A final de curs, es difonen i es comparteixen experiències amb la resta d’escoles.

Comptem amb la col·laboració de la Unió de Botiguers de Mataró. Els alumnes, voluntàriament, poden acostar-se a diferents botigues de la ciutat per posar en pràctica el seu anglès. Amb aquesta iniciativa es vol aconseguir que l’anglès surti de les aules i es vegi com una llengua de comunicació real.