Una tarda de PATUM a cicle superior!

Els alumnes de cicle superior a la tarda del dia 2 de juny vam voler celebrar una mini PATUM al pati de l’escola, organitzada per tots els mestres del cicle. Alguns alumnes voluntaris i dels quals els agraïm molt el seu interès i col·laboració van tocar les músiques de la Patum. Es van converitr en una autèntica banda i tots els alumnes de 5è i 6è vam ballar amb moltes ganes els diferents balls.

Tots vam posar-nos a la pell dels patumaires i de les diferents comparses per reviure aquesta festa tant esperada i que malgrat la COVID, no ens ha impedit poder-ho celebrar amb molt d’entusiasme. Aquí us deixem un recull de fotos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *