Trobada multi-esportiva de 1r

Avui les nenes i els nens de primer han participat per primer cop, s’han estrenat, a la trobada esportiva de l’alumnat de cicle inicial de tota la comarca. Ens hem trobat al camp de futbol de Berga amb centres de tot el Berguedà per passar un matí de jocs lúdico-esportius per fomentar el treball cooperatiu, els valors esportius i la interrelació amb companyes i companys d’altres escoles properes. Hem jugat durant una bona estona i ens ho hem passat genial, ja estem esperant la trobada del proper curs! Aquestes trobades, que es fan durant tota la primària, s’emmarquen dins del Pla Català de l’Esport Escolar.

Podeu veure més imatges