Tot a les nostres mans

Aquest curs els alumnes de 5è B hem realitzat el projecte de “Cultura Emprenedora a l’escola”. El primer trimestre vam crear la cooperativa  anomenada “TOT A LES NOSTRES MANS” , vam redactar uns estatuts, l’acta de constitució, vam votar l’equip directiu,…

Durant el segon trimestre hem estat elaborant els productes que vam escollir entre tots per poder vendre’ls. Hem tingut feina perquè ens hem hagut d’organitzar i ser molt responsables.

Per poder comprar els nostres productes hem creat una pàgina web de reserves online. En aquesta pàgina hi podeu trobar imatges dels productes i el seu preu. Podeu fer reserves i venir-los a recollir el dia del mercat o a l’escola.

Les vendes es faran el dissabte 18 de maig  al IX Mercat de Cooperatives Escolars de 10:00h a 13:00h a la plaça Cim d’Estela (al costat de l’Hotel Ciutat de Berga). La nostra cooperativa estarà a la parada número 23.

US HI ESPEREM!!

RESERVES ONLINE