Sortida a l’Aquàrium de Barcelona

Dia de visita a la Aquàrium de Barcelona amb l’alumnat de P4!🐟🐠🐡

Avui, no només hem après coses sinó que també hem pogut expressar moltes de les que hem après a l’escola.

Aprofitant que estem treballant els animals vertebrats i invertebrats, ens hem endinsat al món marítim d’una manera vivencial per poder relacionar tot allò que sabíem de forma significativa.

Gaudint d’una visita guiada a la Aquàrium hem conegut a moltes de les característiques dels animals marins. Hem viscut una sensació similar a la de nedar entre taurons passant pel túnel submarí de l’oceanari des d’on es veuen una immensitat de peixos i alguns tipus de taurons que hi tenen. També hem pogut entendre per què poden tenir-ne alguns i altres que no.
Finalment hem fet d’investigadors en un taller on se’ns ha proposat resoldre un repte; hem aconseguit descobrir a quin animal pertanyia un esquelet que havien trobat a la platja de Mallorca!

Hem pres consciència de la importància i l’impacte que tenim els humans sobre els animals aquàtics i el medi, hem entès que és molt important no llençar brossa a la platja i reciclar!

Ho hem passat molt bé!!!

Si voleu veure més fotos, podeu clicar a la imatge següent!