Recull de fotos mes de març P2

El temps passa volant i ja s’ha acabat el mes de març! Com sempre, a l’escola no parem de fer i fer per anar compartint experiències i aprenent del dia a dia amb bona companyia. En aquest article trobareu fotos d’algunes de les activitats que hem fet i que esperem que us agradin:

• Innovamat: escoltem i interpretem les instruccions dels altres.
  • De Cap a l’Aigua: ens ha fet molta peneta que ja s’hagi acabat!
  • Cantata la Clika: ens estem preparant per fer-ho d’allò més bé.
  • Contes de Pau: un taller del Consell Comarcal que ens ha agradat molt.
  • Taller de pluja: creem i ens relaxem amb la pluja que de moment no cau.
  • Dibuixem arbres i coneixem els del Lledó.
  • Animalàrium: us convidem a veure la cartellera de l’escola!
  • Sudansa: taller de dansa que ens ha agradat molt.
  • Bull tornar a ballar: un conte sobre refugiats que ens ha fet reflexionar juntament amb la Hanna de la nostra classe, que ha viscut una experiència una mica semblant.
  • Castellers: els castellers de Berga us animen a formar part de la seva colla!
  • Vella Quaresma: aquesta vella xaruga i malcarada ens ha posat un pilot de proves perquè no poguéssim fer les vacances de Pasqua, però no se n’ha sorit.

Podeu veure més fotos.