Llegim Gianni Rodari

En commemoració del 100è aniversari del naixement de Gianni Rodari, els alumnes de cicle superior han portat a terme algunes activitats relacionades amb aquest escriptor:

Una de les propostes més interessant ha estat la lectura en veu alta (en castellà) en petits grups a l’aire lliure, al Parc del Lledó. Activitat proposada per una de les mestres de l’escola, la Mònica, i que ha estat molt ben rebuda per tots els alumnes. Ha estat un autèntic plaer llegir, compartir i jugar amb les petites històries del Gianni Rodari. Tots hem gaudit de les històries creatives de l’escriptor!

D’altres propostes es van fent a dins l’aula amb d’altres formats: com la lectura en veu alta per part de la mestra d’algun llibre de Gianni Rodari, com és el llibre titulat Jocs de fantasia. On anem aprenent a jugar amb les paraules, a fer hipòtesis reals o fantàstiques,… poc a poc anem aprenent a ser creatius a l’hora de crear noves històries; i es que en el món de les paraules tot s’hi val! És important anar creant aquests vincles amb la lectura i sobretot gaudir-ne.