La Marató a l’escola

Aquests dies a l’escola, a totes les aules, s’han fet unes xerrades divulgatives sobre les malalties minoritàries emmarcades dins de la Marató de TV3 d’enguany.

A través d’aquestes xerrades s’ha donat a conèixer a l’alumnat ,el que són les malalties minoritàries i el que representen per a les persones que les pateixen i les famílies que els acompanyen.

Al cicle d’infantil s’ha treballat a partir d’un conte adaptat: Wonder i la visualització d’un parell de videos de la Marató de TV3.

A primària s’ha fet la xerrada a través d’un conte basat en una història real, una presentació i la visualització d’un video de la Marató.

Han estat unes sessions molt emotives i educatives.