Guia d’Activitats del Parc del Lledó

Ja tenim apunt aquesta guia fantàstica de les activitats que tot l’alumnat de l’escola podem anar a realitzar al parc de Lledó. Esperem que us sigui molt útil i que aprofiteu la primavera per anar al parc tantes vegades com pugueu! Ah! I hem calculat els mestres acompanyants que necessiteu per tal que no us hàgiu de preocupar de res.

També podeu veure la nostra guia en el vídeo que hem preparat entre tots i totes, així us feu una idea més clara de les activitats i podeu escollir la que més us agradaria o us vingui de gust fer!